بازنشستگان يکي از سرمايه هاي معنوي هر سازمان مي باشند و تکريم آنان موجب دلگرمي کارکنان شاغل مي شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛ امام جمعه قيداردر مراسم تجليل و تکريم از بازنشستگان انتظامي شهرستان خدابنده تجليل و تکريم بازنشستگان را نوعي تکليف دانست و گفت: تكريم و تجليل از زحمات مجاهدان و پيشكسوتان ناجا که ساليان متمادي در راستاي نظم و امنيت جامعه کوشيده اند امري ضروري است و همه ما قدردان زحمات اين عزيزان هستيم .

حجت الاسلام طالبي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري گفت " دوران بازنشستگي، دوران انزوا و خانه نشيني محسوب نمي شود بلکه دوران بالندگي و افتخار و استفاده از تجربيات آنان مي باشد و اگر خداي نکرده نسبت به وضع بازنشستگان بي اعتنايي، بي توجهي و بي احترامي شود به طوري که در گذران زندگي با مشکل رو به رو شوند، اين وضعيت آينه فرداي کارکنان امروز خواهد بود، در نتيجه از کار دلزده خواهند شد و به کارهاي نامتناسب با شغلشان رو مي آورند".

وی در خصوص دوران بازنشستگي ادامه داد: بازنشستگان يکي از سرمايه هاي معنوي هر سازمان مي باشند و تکريم آنان موجب دلگرمي کارکنان شاغل مي شود.

در ادامه رئيس پليس خدابنده گفت : بازنشستگي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، افتخاري بزرگ است و بايد قدر آن را دانست چرا كه هر كدام از اين بزرگواران، گنجينه اي با ارزش از تجربه و دانش نظري در كوران خدمت هستند كه در صورت بهره گيري از آن بسياري از گره هاي پيش روي ما باز خواهد شد.

سرهنگ خليلي با تأکيد بر اين که بازنشستگان و خانواده هاي آنان نقش مهمي در انتقال تجربيات به قشر جوان دارند، گفت: بعد از بازنشستگي مرحله جديدي از پويائي و حرکت شروع مي شود و آحاد جامعه از رفتار، کردار و منش آنان بهره مي‌برنند.

وي افزود: بازنشستگان ناجا شايسته بهترين خدمات و توجه هستند زيرا سي سال از بهترين دوران عمر خود را در خدمت‌رساني مطلوب به مردم و در سخت‌ترين و طاقت فرساترين شرايط سپري كرده‌اند.

سرهنگ خليلي خاطر نشان كرد: بازنشستگي شروع دوره‌اي ديگر و فعاليت‌هاي ديگر مي‌باشد و ما چيزي به نام بازنشستگي که به معناي از کار افتادگي و بيکاري و عدم فعاليت باشد در دين نداريم؛ لذا بازنشستگان مي‌بايست توان خود را مضاعف و تجربيات گرانقدر خود را به جوانان منتقل کنند.

بنا بر اين گزارش ، مراسم تجليل و تکريم از بازنشستگان انتظامي شهرستان "خدابنده" با حضور امام جمعه ، فرمانده انتظامي و اعضاي شوراي تامين اين شهرستان برگزار شد و با اهداي لوح سپاس و هدايايي به تعدادي از بازنشستگان و خانواده هاي تقديم شد


انتهای پیام/پ




برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.