دبیر اجرایی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار از اکران 70 اثر در 24 نقطه استان و در سینما قدس مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر اجرایی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان از اکران 70 اثر در 24 نقطه استان خبر داد و گفت: : امسال نیز در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ دی‌ماه آثار این جشنواره به‌صورت ویژه در سینما قدس مشهد اکران خواهد شد.

احسان مینایی راد افزود: فیلم‌های این جشنواره در قالب فیلم بلند، فیلم داستانی، مستند کوتاه و بلند، پویانمایی، لوح نگار و فیلم‌نامه در بخش‌های مختلف از جمله فتنه ۸۸، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تولیدشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال خراسان رضوی به 5 نقطه مرکزی تقسیم‌شده است، گفت: شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، کاشمر و تربت‌جام مراکز دبیرخانه عمار در سطح استان می‌باشند و اکران کنندگان عزیز می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین محل، آثار را دریافت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار خراسان رضوی بابیان اینکه محل‌های اکران مانند سال‌های گذشته مهدکودک‌ها، محل‌های کار، جمع‌های فامیلی، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج است، گفت: با استقرار این دبیرخانه‌ها شاهد اکران آثار در بخش‌ها و روستاهای دوردست استان نیز هستیم.

مینایی راد با بیان این‌که مجموعه فعالان در جشنواره عمار به‌صورت خودجوش در اداره امور حضور دارند، به تفاوت‌ جشنواره امسال با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امسال افزون بر اکران فیلم‌ها، جلسات نقد و بررسی با حضور کارگردان‌ها نیز برگزار می‌شود. همچنین کلاس‌های آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی، پژوهش و تدوین برای علاقه‌مندان تشکیل خواهد شد.

وی گفت: قله کاری و نقطه عطف فعالیت جشنواره عمار، به دلیل تأکید بر حماسه 9 دی، در دی‌ماه است اما در طی سال و مناسبت‌های مختلف نیز بسته‌های اکرانی محتوایی از سوی دبیرخانه دائمی ارائه می‌شود.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: جهت تحقق پیوست اقتصادی جشنواره، برخی فیلم‌ها که قابلیت فروش در سطح بالا دارند به‌صورت بلیتی اکران می‌شوند.

مینایی راد افزود: علاقه‌مندان به اکران آثار جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت ammarfilm.ir و یا ارسال نام و نام خانوادگی و استان محل سکونت خود به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.