در جلسه ی رفع موانع تولید، مشکلات معدنکاران استان کرمان با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این نشست که در استانداری کرمان برگزار شد فعالان بخش معدن و باز نشستگان این حوزه ،نمایندگان برخی شهرستانهاهای استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمان، درباره آخرین وضعیت زغالسنگ موجود در معادن و تأثیر آن در اشتغالزایی استان، بدهی به سازمان تأمین اجتماعی و جرائم وضع شده برای معدنکاران، مشکلات بهداشتی و درمانی و وضعیت پرداخت حقوق ومزایا و قیمت زغال سنگ صحبت کردند.

در حاشیه این نشست، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: امسال بخشودگی جرائم قانونی نیست و نمیتوان جرائم را بخشید اما بدهی ها به سازمان تأمین ا جتماعی را معدنکاران می توانند بصورت اقساط پرداخت کنند.

سید تقی نوربخش به افزایش قیمت زغالسنگ و مشکلا ت این بخش اشاره کرد و افزود: بزودی جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و دیگر مسئولان مربوط برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان فولاد تا آبان پرداخت شده و تا پایان سال هم سعی می کنیم حقوق آنان حداکثر با یک ماه تأخیر پرداخت شود واین روال ادامه یابد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور درباره مشکلات بهداشت و درمان هم تصریح کرد: مقرر شد با مراجعه به بیمارستانهای تأمین اجتماعی که قرارداد بسته شده بتوانند درمان شوند.

 نوربخش یادآور شد: با امضای تفاهم نامه ای ۵ هزار قالیباف کرمانی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند و ۵ هزار نفر دیگر هم بزودی در نوبت قرار می گیرند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.