تفاهم‌نامه همکاری در سیاست‌گذاری و راهبری فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی، میان موسسه خیریه صدرالدین مشکاتی و جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، این تفاهم‌نامه با هدف همکاری در شناسایی، بررسی، تحلیل، داوری و رتبه‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه طرفین تفاهم‌نامه و کمک به اجرایی شدن این طرح‌ها به ویژه افزایش فرصت‌های کار و اشتغال برای نیروهای زبده و توانمند به امضا رسید.

درج لوگو و نام خیریه مشکات در بروشور، مستندات و وب سایت جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی و انتشار متن کامل اعلام شده در مورد اولویت‌ها و سیاست‌های خیریه به نحو مقتضی در بین علاقه‌مندان از جمله تعهدات همکاری از سوی جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی عنوان شده است.

اعطای جایزه به برگزیده یا برگزیدگان منتخب در جشنواره شیخ بهایی توسط خیریه، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به برگزیدگان منتخب و امکان مشارکت در طرح‌های سودده و ارزشمند به تشخیص مدیران خیریه از جمله تعهدات همکاری خیریه مشکات ذکر شده است.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد ملی نخبگان، اردیبهشت‌ماه هر سال در اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.