با برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت برای قهرمانی و بقا به دو هفته پایانی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با برگزاری همزمان شش دیدار پیگیری شد 

آذرخش بندرعباس یک - تاسیسات دریایی تهران یک
گلزنان: بهزاد میری زاد (آذرخش)، علی ابراهیمی (تاسیسات)
تیم صدرنشین تاسیسات دریایی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش به برد سه دیدار پایانی نیاز داشت تاسیساتی ها با استرس فراوان به دلیل شرایط حساس جدول و بازی در حضور تماشاگران پرتعداد آذرخش پای به بازی گذاشتند. بندری ها در نیمه اول این دیدار با دفاع خوب و بازی منطقی توانستند دروازه شان را بسته نگه داشته و با تساوی بدون گل به رختکن بروند. اما در آغاز نیمه دوم تاسیسات دریایی به فشار حملاتش افزود تا موفق به زدن گل اول توسط ابراهیمی شد. تاسیسات دریایی در ادامه برای مطمین شدن از برد تلاش کرد اما اذرخشی ها با حمایت هوادارانشان مردانه تا انتها جنگیدند و با گل دیرهنگام بهزاد میری زاد به یک تساوی رسیدند تا کار شمسایی برای قهرمانی دشوار شود.

مس سونگون ورزقان ۲ - شهید منصوری قرچک صفر
گلزنان : دیگو داسیلوا و حسین طیبی (مس)
دومین تیم ۴۵ امتیازی جدول یعنی مس سونگون هم در شرایط حساس و شورانگیز به کسب سه امتیاز در مصاف دشوار با منصوری نیاز داشت. منصوری ها که در این دیدار فقط برای حیثیت و حوانمردی خودبه میدان می رفتند در نیمه اول مقابل شاگردان افضلی به خوبی ایستادند و با تساوی بدون گل این تیم را متوقف کردند. در نیمه دوم این رقابت نفسگیر مسی ها با انگیزه برتری به میدان امدند و با گذشت دقایقی توسط دیگو داسیلوا قفل دروازه منصوری را گشودند. در ادامه حسین طیبی برای مس گلزنی کرد تا خیال تبریزی ها از سه امتیاز بازی راحت شده و به بازی همزمان تاسیسات در بندرعباس دل ببندند. در دقایق پایانی این بازی و زمانی که خبر توقف تاسیسات در بندر به گوش تبریزی ها رسید تماشاگران این تیم سر از پا نمی شناختند . مسی ها با این برد در بهترین مقطع فصل به صدر جدول رسیدند تا برای قهرمانی فقط به دو برد نیاز داشته باشند.

گیتی پسند اصفهان ۲ - فرش آرای مشهد یک
گلزنان: احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید (گیتی پسند)، علی عبدالهی (فرش ارا)
سومین مدعی قهرمانی که چشمش به دیدار رقیبان بود تا در صورت توقف احتمالی به صدر نزدیک شود، در خانه میزبان فرش ارای انتهای جدولی بود. گیتی پسندی ها در همان دقایق ابتدایی توسط کاپیتان خود، احمد اسماعیل پور به گل اول رسیدند و در ادامه بازی جذاب دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم بازی هم خبرهای گلزنی مس و تاسیسات به اصفهان رسیده بود تا شاگردان لک کمی از لحاظ روانی کم انگیزه شوند اما تجربه این بازیکنان به کار امد تا جاوید اختلاف را به دو رسانده و خیال اصفهانی ها را راحت کند. تک گل علی عبدالهی هم در لحظات پایانی کمکی به مشهدی ها نکرد تا کار با برتری دو بر یک گیتی پسند به پایان برسد و این تیم همچنان امیدوار به لغزش بالایی ها باشد.

مقاومت البرز ۵ - دبیری تبریز ۴ 
گلزنان:رحمان سارانی و نادر حنیفی و حمیدرضا بخشی فرد و سید ابوالفضل حسینی و وحید شفیعی (مقاومت)،رشید قلی پور ۲ و بابک اکبری و علیرضا عسگری کهن (دبیری)
تیم فوتسال دبیری تبریز مه هنوز نیم نگاهی به قهرمانی داشت در خانه مقاومت میانه جدولی توفانی به میدان رفت و با چهار گل از حریفش پیش افتاد. خوشبین ترین هوادار تیم مقاومت هم فکر بازگشت این تیم را نمی کرد اما شاگردان فلاح با زدن دو گل در نیمه اول بار شکست را سبک تر کردند تا در نیمه دوم امیدوارانه پای به بازی بگذارند. گل سوم مقاومتی ها بازی را به اوج حساسیت رساند. تیم دبیری که شیرازه خود را از هم پاشیده می دید در دقایق پایانی لحظات عجیبی را تحمل کرد و با خوردن دو گل دیگر بازی چهار بر صفر برده را با باخت ۵- ۴ عوض کرد تا با قهرمانی خداحافظی کند.

فردوسی مشهد صفر - یاسین پیشرو قم یک
گلزنان: مسلم اولاد قباد (یاسین پیشرو)
تیم فوتسال فردوسی مشهد که اصلی ترین گزینه سقوط به حساب می آید در این هفته میزبان تیم یاسین پیشرو قم بود که روزهای خوبی را سپری می کند. این دیدار با تلاش مشهدی ها برای برد و فرار از سقوط همراه بود ولی فراز و نشیب نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. اما در نیمه دوم مسلم اولاد قباد ضربه سختی به فردوسی زد و فردوسی ها در خانه از حریف عقب افتادند در ادامه هم تلاش فردوسی فایده ای نداشت تا این تیم متمول یک گام دیگر به لیگ دسته اول نزدیک شود.

شهروند ساری ۶ - میثاق تهران ۲
گلزنان: حمیدرضا ره انجام ۳و مرتضی عظیمایی و طاها مرتضوی و محمدرضا کرد (شهروند)، محسن فرهمند و حسین سلطانی (میثاق تهران)
در اخرین دیدار هفته نیز قلعه عقابها شاهد رقابت دو تیم پایین جدولی بود. شهروند ساری که در لبه پرتگاه قدم بر می دارد در این دیدار به دنبال برد و جدایی از قعر بود و توسط ره انجام هم از حریف پیش افتاد اما فرهمند کار را به تساوی کشاند تا همه چیز به نیمه دوم وابسته شود. در نیمه دوم شهروندی ها از بهم ریختگی شاگردان خوراکچی نهایت بهره را بردند و با گلباران این تیم در خانه، در حضور هوادارانشان جشن بقا برپا کردند و با نتیجه پر گل شش بر دو به برتری رسیدند.شهروندی ها برای بقا در دوهفته اینده به یک امتیاز نیاز دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار