کلاس مربیگری فیفا فوتسال بانوان برگزار شد اما مربی فعال لیگ برتر از پایمال شدن حق مربیان گفت.

کلاس سرمربیگری فیفا و حق پایمال شده مربیان فعالسرمربی تیم لیگ برتری فوتبال نفت و پالایش آبادان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایمال شدن حق مربیان فعال فوتسال بانوان گفت: کلاس مربیگری فوتسال بانوان فیفا در حالی برگزار شد که تعدادی از مربیان واجد شرایط و فعال در لیگ برتر فوتسال به دلیل دخالت هیئت‌های فوتبال استان‌ها نتوانستند در آن شرکت کنند که یکی از آنها من بوده‌ام.

جدیدی‌زاده در ادامه گفت: با 12 سال سابقه مربیگری در لیگ فوتسال بانوان کشور و کسب چند مقام قهرمانی بخاطر کم‌کاری هیئت استان نتوانستم در کلاس مربیگری فیفا شرکت کنم، این در حالی است که به عنوان مربی برتر استان خوزستان انتخاب و از من تقدیر شده بود.

سرمربی تیم نفت آبادان افزود: فدراسیون برای همه مربیان واجد شرایط دعوت‌نامه‌ای ارسال کرده بود و هیئت‌های استان ملزم به اطلاع‌رسانی بودند اما هیئت فوتبال استان خوزستان سلیقه‌ای عمل کرده است.

جدیدی‌زاده همچنین افزود: برای رفع این مشکل از آبادان به تهران آمدم و حضوری به خانم عرب عامری نایب رئیس بانوان فدراسیون گفتم که چرا این موضوع در گذشته هم رخ داده بود و حتی با کمک مساعدت ایشان هم نتوانستم در کلاس حضور پیدا کنم.

سرمربی تیم نفت آبادان درباره شرایط تیم نفت در لیگ برتر هم گفت: سطح لیگ برتر بسیار بالا است و فقط 4 تیم شانس قهرمانی دارند و تیم نفت با برد پر گل مقابل استقلال بندرعباس ضلع چهارم قهرمانی را شکل داد و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شویم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار