مسئولان باشگاه نفت:

مقابل تراکتور حاضر به بازی نمی‌شویم/ تصمیم‌گیری‌ها در حد لیگ محلات است

مسئولان تیم فوتبال نفت تهران اعلام کردند: به هیچ وجه حاضر به تقابل با تراکتور‌سازی در روز دوشنبه نیستیم و باید این بازی در روز سه‌شنبه برگزار شود.

مقابل تراکتور حاضر به بازی نمی‌شویم/ تصمیم‌گیری‌ها در حد لیگ محلات است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نفت تهران پس از تغییر زمان دیدار تیم‌های نفت تهران و تراکتور‌سازی تبریز و موکول شدن آن از سه‌شنبه به دو‌شنبه هفته جاری، مسئولان تیم فوتبال نفت تهران به تصمیم سازمان لیگ معترض شده و اعلام کردند به هیچ وجه حاضر نمی‌شوند در روز دوشنبه به مصاف تراکتور‌سازی روند.

در همین زمینه گفت و گویی انجام دادیم با بهرام میر‌شیبانی مدیر‌فنی و رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران 

میرشیبانی:

این‌گونه تصمیم‌گیری‌ها در حد لیگ محلات است. بهرام میر‌شیبانی در خصوص حل مشکلات مالی تیم فوتبال نفت بیان کرد: خوشبختانه با مساعدت مسئولان تا‌ حدودی مطالبات مالی بازیکنان نفت پرداخت شد و قرار است بخش دیگری از قرار‌داد آن‌ها هفته آینده به حسابشان واریز شود.

وی افزود: اما مشکل اصلی ما با تصمیم‌گیری‌های ناگهانی مسئولان سازمان لیگ است.

ما شب گذشته بازیکنان نفت را برای اردوی پیش بازی مقابل تراکتور به هتل بردیم و برای بازی آماده شدیم اما مسئولان سازمان لیگ به صورت رسمی در رسانه‌ها خبر تعویق بازی و برگزاری آن در روز سه‌شنبه را اعلام کردند. به همین دلیل از بازیکنان متاهل خود خواستیم به منزل بازگشته و بازیکنان مجرد را در هتل نگه داشتیم تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

وی افزود: امروز تمرین سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و فردا می‌خواستیم با تمرین سبک آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم. در حال حاضر هتل رزرو نکردیم. متاسفانه مسئولان سازمان لیگ فی‌البداهه تصمیم گرفته و همان تصمیم را به سرعت تغییر می‌دهند.

میر‌شیبانی درباره استقبال تراکتوری‌ها از برگزاری بازی در روز دوشنبه بیان کرد: طبیعی است که حریف ما به دلیل هزینه‌های بیشتر خود خواستار برگزاری بازی در این تاریخ باشد اما وضعیت نفت این‌گونه نیست. حداقل اگر به باشگاه نفت اطلاع می‌دادند که امکان برگزاری بازی در روز دوشنبه وجود دارد به نحو مطلوبی تمرین کرده و تمهیدات لازم را اتخاذ می‌کردیم. در حال حاضر بازیکنان نفت به منزل بازگشته‌اند و برای پیدا کردن هتل در مضیقه قرار داریم.

وی افزود: به عنوان مدیر‌فنی نفت اعتقاد دارم به هیچ‌وجه نباید در این بازی حاضر شویم و با برگزاری این بازی در روز دوشنبه مخالف هستم. 

اگر بازیکنان من مصدوم شوند یا مشکلی برای آن‌ها پیش آید کادر‌فنی نفت سیبل قرار می‌گیرد. ما برای بازی امروز خود را آماده کرده بودیم اما مسئولان لیگ برنامه بازی را تغییر داده و با کوچک‌ترین تغییرات جوی برنامه مسابقات را امروز و فردا می‌کنند. این‌گونه تصمیمات درحد لیگ محلات است اما نفت باشگاه حرفه‌ای می‌باشد و در لیگ محلی به میدان نمی‌رود.

میر‌شیبانی درباره مطرح شدن ورزشگاه شهر‌قدس به عنوان میزبان دیدار مقابل تراکتور‌سازی از سوی سازمان لیگ بیان کرد: نفت میزبان این مسابقه است و باید از شرایط میزبانی خود استفاده کند. آیا این موضوع حرفه‌ای است که بخواهند حق میزبانی نفت را سلب کنند؟

باشگاه نفت برای خود احترام قائل می‌باشد و بر‌خلاف دوستان بر‌اساس برنامه‌ریزی امور را پیش می‌برد.

مدیر‌فنی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تغییر زمان دیدار با صبای قم از هفته هفدهم لیگ گفت: شما به برنامه‌ریزی سازمان لیگ نگاه کنید. این تغییرات مداوم در برگزاری بازی‌ها لطمه‌ای جدی به کیفیت کار بازیکنان نفت وارد می‌کند.

باز هم اعلام می‌کنم ما سه‌شنبه به مصاف تراکتور می‌رویم و حال باید طبق برنامه سازمان لیگ در کمتر از 72 ساعت در قم با صبا دیدار کنیم.

*ایرانیان: پشت پرده تصمیمات سازمان لیگ را نمی‌دانم

رحیم ایرانیان درباره این تغییرات متوالی گفت: به دلیل بی‌انصافی و بی‌عدالتی سازمان لیگ نمی‌خواهیم دو‌شنبه در مقابل تراکتور به میدان رویم. 

وی ادامه داد: نمی‌دانم دلیل سازمان لیگ مبنی بر امروز و فردا کردن بازی‌های لیگ چیست و چه پشت پرده‌هایی برای این‌گونه تصمیم‌گیری‌ها وجود دارد.

حتم بدانید استقلال تهران نیز فردا به میدان نمی‌رود حتی اگر تا ساعت 11 امروز هم به ما اعلام می‌کردند مشکلی برای برگزاری بازی نداشتیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: نفت ، تراکتور ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار