میر شیبانی:

نزدیکان مدیر عامل شرکت ملی نفت عامل مشکلات اند/ بزرگی نفت به 5+1 هم رسید اما آقایان بی خیالند

مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران گفت :برخی نزدیکان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اطلاعات غلط به وی تیم نفت را به این وضعیت انداخته اند.

بهرام میرشیبانی مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص به هتل نرفتن بازیکنان این تیم پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار کرد:به نظر من این موضوع در فوتبال ایران بی سابقه است که هیچ توجهی از سوی مسئولان به یک تیم نشود و آن تیم تا این حد با مشکلات مالی دست به گریبان باشد.

وی گفت: متاسفانه وضعیت تیم نفت و نتایج آن برای دوستان هیچ اهمیتی ندارد.همین بی توجهی منجر به از بین رفتن روحیه بازیکنان و کادرفنی تیم ما شده است.من این موضوع را به ضرر کل فوتبال ایران می دانم.
 
وی افزود: با وجود مشکلات مالی فراوان اعضای تیم ما آن قدر شجاع و بامعرفت هستند که همچنان این بی پولی را به جان خریده و در میادین حاضر می شوند.اما دوستان واقعا به از خودگذشتگی بازیکنان و کادرفنی نفت بی توجه هستند، در آستانه سال جدید بازیکنان ما با سخت ترین مشکلات مالی مواجه هستند اما هیچکس پاسخگوی مطالبات آن ها نیست، اعضای تیم نفت غریب و تنها مانده اند.
 
مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد:برخی از بازیکنان با تجربه،اعضای کادرفنی و سرپرست تیم ما برای سرپا ماندن امور فنی از جیب خود هزینه کرده اند اما با ادامه یافتن مشکلات موجود تمرکز آن ها از بین رفته و از روحیه لازم برای حضور قدرتمندانه در بازی های لیگ برخوردار نیستند. این بچه ها با تلاش های خود برای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران افتخار آفرینی کرده اند و بی توجهی موجود بی انصافی است.
 
میرشیبانی در خصوص این که جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تمایلی به تیم داری ندارد،اظهار داشت: متاسفانه اطرافیان جوادی با دادن اطلاعات غلط به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره وضعیت نفت تیم ما را با مشکل مواجه کرده اند.
 
جوادی به عنوان معاون وزیر نفت با مشغله زیادی مواجه است اما اطرافیان وی با تغییر ذهنیت جوادی پدر تیم ما را درآورده اند، با هر فردی برای حل مشکلات مالی تماس می گیریم با انشالله گفتن های خود رفع مشکل را به امروز و فردا موکول می کند! تا چه زمانی باید انشالله گفتن های دوستان را تحمل کنیم؟! در ابتدای فصل  و در زمان انعقاد قراردادها باید امروز را هم می دیدند اما اکنون غفلت ها نفت را به این حال و روز انداخته است.
 
وی با اشاره به درگذشت علی اکبر دارستانی بیان کرد: متاسفانه باید بگویم بیشتر بازیکنان و اعضای کادرفنی ما به دلیل استرس ناشی از همین مشکلات در معرض خطر هستند.

آن ها روی پول خود حساب کرده اند،اگر یک روز حقوق همین آقایان قطع شود خواهید دید چه داستانی راه می اندازند؟مسئولان باشگاه ما مانند قنبرزاده مدیرعامل نفت هر چه برای حل مشکلات فریاد می زنند به گوش کسی نمی رسد چرا که نزدیکان جوادی با اطلاعات نادرست خود باشگاه را به این روز انداخته اند. در چنین شرایطی که مسئولان هیچ کاری برای تیم انجام نداده اند هیچ کدام از اعضای کادرفنی نمی توانند از بازیکنان کار فنی بخواهند.
 
میرشیبانی در پاسخ به این سوال که چرا در فدراسیون فوتبال ایران قوانینی برای احقاق حق بازیکنان و مربیان وجود ندارد، گفت: بخشی از بودجه تیم ها باید از طریق منابع فدراسیون و سازمان لیگ پرداخت شود اما مسئولان این 2 نهاد خیال خود را راحت کرده و بدون این که درصدد گرفتن حق باشگاه ها باشند ، تنها به بازی های انتخاباتی فکر می کنند.
اگر سازمان لیگ مطالبات تیم ها را پرداخت می کرد ما در حال حاضر با مشکلات حاد اینچنینی مواجه نبودیم اما می بینید علاوه بر نفت تهران بسیاری از تیم های لیگ با مشکلات مالی مواجه هستند.
 
مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به این که فوتبال ایران به مرگ رسیده ادامه داد: با این وضعیت باشگاه داری فوتبال ایران به مرگ رسیده و بار آن  تنها روی دوش بازیکنان افتاده است.دوستان تنها به بازی های غیرورزشی خود فکر می کنند و برای به دست آوردن پست و مقام دنبال زدن یکدیگر هستند.
هنر فدراسیون نشینان به جز شعار دادن چیست؟حداقل درود به شرف بازیکنان که با هنر خود در هر بازی 80 هزار هوادار را به ورزشگاه می کشانند.
 
مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که فوتبال ایران در هر 2 بخش خصوصی و دولتی به بن بست رسیده ،خاطر نشان کرد: افرادی که از جیب خود برای فوتبال هزینه می کنند باید به چندین نهاد پاسخگو باشند، از طرفی طبق قانون منابع دولتی نیز نباید به فوتبال ایران تزریق شود، با این حساب تعطیلی بزرگ ترین راهکار برون رفت از بن بست کنونی است.
 
وی افزود: قرارداد 2 بازیکن خارجی الجیش قطر حریف نفت در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به 80 میلیارد تومان بود .با این حساب باید فوتبال ایران را حرفه ای نامید یا کشورهای حاشیه خلیج فارس. در این فوتبال تنها به دنبال جرقه هایی مثل بازی با آمریکا و استرالیا هستیم.

آقایان به داد فوتبال برسید، همه مسائل فوتبال ایران را که خلاف وفساد دربرنمی گیرد.مسئولان تنها به عیب های فوتبال فکر می کنند.فوتبال زیبا است و مردم ایران از دیدن هنر جوانان این مملکت لذت می برند.اما مسئولان به فکر نقاط منفی هستند.
 
میرشیبانی در خصوص این که چگونه تیمی مثل نفت که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی قاطعانه مقابل حریفان عر بستانی منجر به بالا رفتن پرچم کشورمان شد، به این وضعیت افتاده، گفت :در جریان مذاکرات 5+1 رابرت مونیز، وزیر انرژی آمریکا به مسئولان وزارت خارجه کشورمان گفته بود پیگیر نتایج تیم نفت تهران است.
این موضوع نشان از بزرگی نفت تهران  دارد اما می بینید سمبل تیم های لیگ برتری که با کمترین امکانات و حداقل بودجه و تنها با همت کادرفنی،بازیکنان و مدیریت باشگاه به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت ،با برخوردهای نا به جا برخی افراد به چه وضعیتی دچار شده است.
من به عنوان مدیرفنی نفت نمیتوانم در چشم بازیکنان و اعضای کادرفنی ام نگاه کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار