جدال نمایندگان ایرانی و ازبک در آخرین هفته سال 94

سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در آخرین دیدارهای خود به مصاف تیم های ازبکستانی می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای آخرین دیدار سال 1394 شمسی آماده می شوند.  
 
تیم های تراکتور سازی تبریز، سپاهان و ذوب آهن اصفهان که امسال نمایندگان کشورمان در آسیا هستند، در 2 هفته نخستین لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبلی کسب کرده و در جایگاه مناسبی قرار دارند و حالا برای حفظ جایگاهشان باید به مصاف رقیبان سر سختی در هفته آخر سال 94 بروند.  
گروه A

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در گروه اول با تیم های النصر امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو تاشکند هم گروه است باید در آخرین بازی خود در سال 1394 میزبان لوکومیو تاشکند باشد این بازی که ساعت 16 روز سه شنبه برگزار می شود از جمله رقابت های مهم این گروه است. 

لوکومتیو هم اکنون با 2 امتیاز در جایگاه سوم گروهش قرار دارد و در 2 بازی گذشته اش مقابل تیم قدرتمند الاتحاد عربستان به تساوی 1 بر 1 رسیده است. همچنین این تیم در آخرین بازی خود در لیگ ازبکستان موفق به پیروزی 3 بر 1 در مقابل آندیجون شده است.
 
سپاهان هم که در هفته اول یک پیروزی ارزشمند مقابل النصر امارات به دست آورده بود در دومین دیدارش مغلوب همین تیم شد تا به طور مشترک با النصر امارات در صدر قرار بگیرد.

زردهای اصفهانی در آخرین دیدار لیگ در سال 94 به روند 10 بازی ناکامی خود پایان دادند و موفق به شکست سیاه جامگان مشهد شد. 

نماینده کشورمان در این هفته بازی مشکلی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی می تواند سال 94 را با صدر نشینی در گروهش به پایان برساند . از جمله نکات جالب توجه این بازی رویارویی موسی اف بازیکن حال سپاهان با تیم سابقش است.

 گروه  B

ذوب آهن اصفهان دیگر نماینده کشورمان که در این دوره از بازی های لیگ قهرمانان آسیا با یحی گل محمدی حاضر شده است از جمله تیم های ایرانی است که از آن انتظار موفقیت می رود.

ذوب آهنی ها که از جمله مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم و جام حذفی محسوب می شوند، در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشیده اند.

 آن ها که هم اکنون با 4 امتیاز و تنها به دلیل گل زده کمتر در جایگاه دوم جدول گروه دوم قرار دارند در 2 بازی گذشته خود عملکرد فوق العاده ای داشتند و موفق شدند به یک پیروزی مقابل لخویا در خانه اش و یک تساوی مقابل این تیم در اصفهان برسند، حالا ذوب آهنی ها در هفته آخر سال 1394 باید در تاشکند به مصاف بنیاد کار بروند. 

شاگردان گل محمدی کار سختی را مقابل بنیاد کار پیش رو دارند زیرا آن ها از جمله تیم های قدرتمند ازبکستان و آسیا به شمار می روند. 

بنیاد کار در حالی روز چهارشنبه میزبان ذوب آهنی ها است که در 2 دیدار گذشته اش مقابل النصر عربستان به یک تساوی و یک شکست رسیده است و هم اکنون در جایگاه سوم گروه قرار دارد. 

گروه C

تراکتور سازان اما وضعیت متفاوتی با سایر تیم های ایرانی دارند.

آنها که در سال 1394 با حاشیه ها و مسایل مختلفی از جمله تغیر در نیمکت خود روبه رو بودند موفق تر از تیم های دیگر ایرانی در آسیا عمل کرده اند.

تراکتورسازان که در گروه سوم با اقتدار صدرنشین هستند در 2 بازی گذشته خود با هدایت امیر قلعه نویی به 2 پیروزی ارزشمند و پر گل در مقابل الجزیره امارات دست یافته اند و هم اکنون با 6 امتیاز صدر نشین گروه سوم هستند. 

شاگردان قلعه نویی نیز به مانند دیگر نمایندگان کشورمان باید در هفته سوم به مصاف نماینده ای از ازبکستان برود. حریف تراکتور پاختاکوری است که به مانند دیگر تیم های ازبکی سوم گروهش است و حاصل تلاشش در 2 بازی گذشته اش یک تساوی یک شکست مقابل الهلال بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار