قنبرزاده:

ساق پای بازیکنان نفت را می بوسم

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: بازیکنان نفت با غیرتی مثال زدنی به میدان می روند و من پای آن ها را می بوسم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده پس از برتری دو بر یک نفت تهران مقابل پدیده گفت: بازیکنان نفت با غیرت و تعصب خودشان کار را پیش می‌برند.

امروز از ساعت 12 در ورزشگاه تهرانسر دور هم جمع شده و برای بازی به ورزشگاه تختی آمدند. برای بازی هفته آینده در اهواز از تاج و سازمان لیگ درخواست کردیم که برای تأمین بلیت هواپیما به ما کمک کنند، چون دیگر پولی در باشگاه نفت نداریم.
 
وی افزود: در صورت فراهم نشدن بودجه، توان پرداخت اجاره هتل و خرید بلیت هواپیما را برای بازی با استقلال خوزستان نداریم، بازیکنان نفت باغیرت بازی می کنند و باید ساق پای آنها را ببوسم.
 
مدیرعامل باشگاه نفت در باره رفع مشکلات مالی از سوی مسئولان شرکت ملی، بیان کرد: هیچ قولی به ما داده نشده اما من به بازیکنانم قول داده‌ام تا آخرین لحظه کنار آنها باشم و اگر قرار به واگذاری باشگاه باشد، تا ریال آخر قرارداد آنها را وصول کنیم.

طبق قانون چون دستگاه‌های دولتی اجازه باشگاه‌داری ندارند، قرار است باشگاه واگذار شود. تا امروز هم شرکت‌های خصوصی به ما کمک می‌کردند، اما آنها هم دچار مشکل مالی هستند.
 
وی درباره متقاضیان خرید نفت اظهار کرد: از سوی شرکت ها و افراد مختلف به باشگاه آمده است، اما باید فرآیند خودش طی شود. اگر قرار به واگذاری باشد، باید این واگذاری در استان تهران صورت بگیرد. چون در قرارداد بازیکنان آمده که باید در تهران باشد.

از طرفی بر اساس کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش استان تهران و وزارت ورزش‌، این واگذاری صورت می‌گیرد.
 
قنبرزاده در باره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان یکی از اعضای مجمع اعتقاد دارم بهتر است انتخابات برگزار شود، چراکه این تاریخ به فیفا اعلام شده است.
 
مدیرعامل نفت تهران در خصوص ارسال پیشنهاد ماریتیمو به علی رضا بیرانوند گفت: در مورد پیشنهاد به بیرانوند هنوز نامه مکتوبی دریافت نکرده ایم اما در یکی از روزنامه‌هی پرتغالی این موضوع را دیدم. اگر او پیشنهادی از اروپا داشته باشد، برای پیشرفت حقش است که این انتقال صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار