دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه هیچکس به بازیکنان نفت توجهی ندارد و گویا تیم ما صاحب ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 2 بر یک نفت برابرپدیده مشهد گفت:‌این پیروزی را به خانواده دارستانی تقدیم می‌کنیم و خوشحالم که امروز با دست خالی تیم خوب پدیده را شکست دادیم. آنها در   20 دقیقه پایانی فشار زیادی به ما وارد کردند.
 
وی افزود: این برد در حالی به دست آمد که شب گذشته  شرایط خوبی نداشتیم و چند بازیکن ما که در خوابگاه زندگی می‌کنند در شرایط خوبی نبودند اما با غیرت و تعصب بازی کرده و برنده شدیم.
 
وی ادامه داد: تیم نفت صاحب ندارد و هیچ کس را نداریم. روز گذشته به سیدجلال حسینی و چند بازیکن دیگر گفتم چقدر پول دارید که تیم را بخریم. شاید در بازی های آینده مستقیم با ماشین‌های‌ خود به اهواز برویم.
 
دروازه بان تیم نفت تهران با اشاره غیبت مسئولان این تیم در مراسم چهلم مرحوم دارستانی اظهار کرد: روز گذشته در مراسم چهلم دارستانی هیچکدام از مدیران باشگاه نیامدند زیرا می خواستند جواب بازیکنان را ندهند، در جلسه‌ای که با بزرگترهای تیم داشتیم تصمیم گرفتیم از این پس فقط برای مردم بازی کنیم. چون ما مانند استقلال و پرسپولیس نیستیم که اعتصاب کنیم.
 
بیرانوند درباره رفتن کی‌روش بیان کرد: شک نکنید  کی‌روش می‌ماند. او تیمی درست کرده  که مردم آن را دوست دارند و تا 10 سال آینده فوتبال ما را تأمین خواهد کرد. پس از بازی با عمان کفاشیان به ما گفت در سال‌های قبل آرزوی ما بازی با تیم‌های درجه چندم بود اما امروز وقتی با تیم‌های اروپایی تماس می‌گیریم استقبال می‌کنند.
 
بیرانوند درباره پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغال گفت: از این پیشنهاد خبر چندانی ندارم اما فکر می‌‌کنم جدی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار