نتیجه دیدار هفته چهاردهم لیگ فوتسال که در کمیته انضباطی به سود آذرخش ثبت شده بود، هنوز در کمیته استیناف در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های حفاری اهواز و اذرخش بندرعباس در هفته چهاردهم در حالی که با برتری اهوازی ها به پایان رسیده بود، به علت اشتباه حفاری ها و ناظر مسابقه در بازی دادن به فرید نمازی محروم در کمیته انضباطی به سود اذرخشی ها تغییر کرد. 
پس از اعتراض حفاری ها به این رای تعیین نتیجه به کمیته استیناف واگذار شد. اما با گذشت خدود دو ماه از این اعتراض همچنان رای کمیته استیناف اعلام نشده و با نزدیک شدن به انتهای فصل و با توجه به فشردگی تیمها در انتهای جدول این سه امتیاز می تواند در تعیین تیم سقوط کننده تاثیرگذار باشد. 
شنیده ها از اخبار به بیرون درز کرده حاکی از ان است که طبق رای جدید کمیته استیناف، نتیجه بار دیگر به سود حفاری باز می گردد و ناظر مسابقه به مدت یک سال از فعالیت محروم خواهد شد. بدین ترتیب تیم اذرخش با از دست دادن این سه امتیاز و برنامه بسیار سخت مسابقات در سه هفته پایانی که شامل دیدار مقابل تاسیسات دریایی و دبیری، دو تیم مدعی قهرمانی در بندرعباس و جنگ با فرش ارا در مشهد ( مشهدی ها همه دیدارهای خانگی نیم فصل دوم را برده اند) می باشد، وضعیت این تیم برای بقا گره می خورد.

از مسئولان کمیته فوتسال انتظر می رود این مسئله را جدی تر گرفته و با اعمال فشار به استیناف هر چه سریع تر نتیجه نهایی این دیدار را مشخص کنند تا در هفته پایانی مشکل ساز نشود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتسال ، کمیته ، استیناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار