رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران با حضور شانزده تیم در دو گروه در جریان است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال ایران برگزار شد و تا حد زیادی تیمها جایگاه حدودی خود را در جدول بدست اورده اند و مشخص گشته کدام تیمها مدعی سقوط، میانه نشین و یا گزینه سقوط هستند. هرچند تا هفته پایانی هم نمیتوان سرانجام لیگ را پیش بینی کرد. به عنوان مثال اذرخش بندر عباسی که فصل گذشته در پایان نیم فصل اول با قرار گرفتن در رده ششم به کار خود پایان داده بود در نهایت به لیگ برتر صعود کرد و با همان ترکیب حضور موفقی را هم در این لیگ تجربه کرد.  
 
اما چیزی که در هفته های ابتدایی مسابقات به ذوقمان خورد چیدمان جوان و کم تجربه و بعضا ضعیف داوران بود که ناخوداگاه این نکته را به اذهان القا می کرد که با توجه به قرار داشتن در هفته های حساس لیگ برتر و نیاز به داوران باتجربه برای آن مسابقات، دیدارهای لیگ دسته اول بدون اهمیت جلوه کرده و فدراسیون نشینان به خود حق می دهند سوت گرانقدر قضاوت را به داورانی دهند که هنوز اماده حضور در مسابقات رسمی نمی باشند. 

البته جوانگرایی در داوری هم مانند دیگر زمینه های ورزشی خوب و مفید و ضروری است اما نباید این نیکی را به قیمت پایین امدن سطح رقابتها و ضرر تیمهایی که با سرمایه گذاری مالی و معنوی به دنبال صعود هستند، بدست اورد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار