هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار در دو گروه به اتمام رسید.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. 

 گروه ب

پیشتازی پایاپای شهرداری و زاگرس/ ادامه ناکامی های رسالت و کشاورز

رسالت کرمان ۲ – ۳ زاگرس خوزستان
 
دیدار مدعیان گروه ب در کرمان به میزبانی رسالت از زاگرس خوزستان برگزار شد. رسالتی ها که به فکر جبران دو شکست قیلی خود بودند تا به وضعیت خود سر و سامانی بدهند با برنامه بازی را آغاز کردند و توانستند نیمه نخست را با یک گل به برتری دست یابند و با روحیه ای بالاتر نسبت به اهوازی ها به رختکن بروند. اما نیمه دوم با حملات زاگرس آغاز شد و خوزستانی ها توانستند به دو گل برسند و به برتری دو یک برسند.
 
در ادامه کرمانی ها که نمی خواستند بازنده این دیدار خانگی باشند، به حملات خود افزودند تا گل تساوی را به ثمر رساندند پس از این گل رسالت که بی مهابا دست به حمله زده بود از دفاع غافل شد تا تیم متمول شده زاگرس نسبت به فصل قبل به گل سوم دست یابد و حملات دو تیم نتیجه سه دو را دست خوش تغییرات قرار نداد تا دومین سه امتیاز شیرین خارج از خانه به حساب زاگرس واریز گردد. تا با روحیه ای خوب میزبان شهرداری ساوه در هفته پنجم باشد.
 
با این نتیجه زاگرس ۱۰ امتیازه شد و رسالت با همان سه امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.
 
پاژ مشهد ۴ – ۲ کشاورز قزوین
 
دیدار دو تیم همسایه و هفتم و هشتم گروه ب در مشهد به میزبانی پاژ از کشاورز قزوین برگزار شد. کشاورز که عزم خود را جذب کرده بود تا در این دیدار به برتری دست یابد در دقایق نخست نیمه اول به گل رسید تا از میزبان خود پیشی بگیرد، اما در اواخر این نیمه پاژ به گل مساوی رسید تا خود را در این بازی پیدا کند و نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام برسد.
 
نیمه دوم این بازی با حملات قزوینی ها آغاز شد و این تیم توانست به گل دوم خود دست یابد. در ادامه پاژ به خود آمد تا گل تساوی را وارد دروازه میهمان خود کند، اما کشاورز که برای کسب سه امتیاز به مشهد رفته بود به حملات خود افزود ولی این پاژ بود که موفق به ثمر رساندن دو گل دیگر شد و این دیدار را با برتری پشت سر گذاشت.
 
پاژ در هفته آینده میهمان شاهد در شیراز است و کشاورز بدون امتیاز از رسالت کرمان بحران زده پذیرایی می کند.
 
دانشگاه آزاد تهران ۳ – ۲ شاهد شیراز
 
جدال دو تیم چهار امتیازی گروه ب که هر دو برای رساندن خود به جمع مدعیان تلاش می کردند با برتری دانشگاهی های میزبان در جریان بازی آغاز شد تا بتوانند به گل اول خود دست یابند و در ادامه تلاش شاهد برای بازگشت به بازی بی نتیجه ماند تا تهرانی ها یک گل دیگر به اندوخته خود اضافه کنند و نیمه نخست با برتری دو گله ی میزبان به اتمام رسید.
 
نیمه دوم که شاهد شیراز برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشته بود ،در دقیقه شش به اولین گل خود رسید، اما دانشگاه آزاد به سرعت و تنها سه دقیقه بعد توانست به گل خورده پاسخ دهد و نتیجه را سه یک به سود خود کند تا شاید در ادامه با آسودگی بیشتر به بازی ادامه دهد ولی شیرازی ها دو دقیقه بعد به گل دوم خود رسیدند تا در فاصله ۹ دقیقه به پایان بازی نتیجه سه دو شود. در ادامه نیز دو تیم هر چه زدند به در بسته خوردند تا این دقایق حساس برای دو تیم نیز سپری شده و سه امتیاز به تهرانی ها برسد.
 
شهرداری ساوه ۵ – ۲ چکاد آتیه شهریار
 
شهرداری ساوه صدر نشین هفت امتیازی گروه ب، میزبان چکاد شهریار تیم شش امتیازی جدول را بر عهده داشت. این دیدار ابتدا با گلزنی چکادی ها آغاز شد و دقایقی آتیه جوان از حریف خود پیش بود اما ساوجی ها این اجازه را به میهمان خود نداند تا نتیجه را حفظ کند و با دو گل پیاپی از حریف خود پیش افتادند و تا انتهای این نیمه نتیجه دو یک به سود شهرداری پایدار ماند. اما در نیمه دوم شهریاری ها پس از صحنه ای مشکوک که به نظر می رسید داور اشتباه کرده باشد به گل تساوی بخش رسید تا نتیجه دو دو مساوی شود.
 
اما در ادامه ساوجی ها به خود آمدند و دو گل را به تور دروازه چکاد چسباندند تا چهار بر دو پیش بیفتند. در دقایق انتهایی بازی با پنج خطاِ شدن چکاد استرس این تیم به اوج رسید تا موقعیتی برای شهرداری برای بیشتر کردن اختلاف ایجاد شود. این موقعیت تا ثانیه پایانی برای شهرداری بود تا در این ثانیه به پنالتی نقطه دو برسد و دقیقا در فاصله نه دهم ثانیه به پایان ، گل پنجم را به ثمر برسانند ، نتیجه پنج دو را برای این بازی به ثبت برسانند
 
 گروه الف


چهار بازی، سه تساوی/ نکا ، کاشان و البرز در حسرت پیروزی
 
هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار از گروه ب این مسابقات پیگیری شد.
 
استقلال.ن ماهشهر ۲ – ۲ سن ایچ ساوه
 
دیدار دو تیم مدعی گروه الف این دوره از مسابقات در ماهشهر سوت خورد. ماهشهری ها که از همان ابتدا بازی را به دست گرفته بودند و به روی دروازه حریف فشار وارد می کردند در دقیقه هفت موفق به ثمر رساندن گل شدند  وحملات سن ایچی ها بی نتیجه ماند تا نیمه نخست با تک گل استقلال نوین خاتمه یابد.
 
نیمه دوم سن ایچی ها با حملات خود به گل مساوی رسیدند اما این ماهشهری ها بودند که با به دست گرفتن توپ را به هدف رساندند تا دو یک پیش بیفتند. این نتیجه تا دو دقیقه مانده به پایان جدال بیست دقیقه ای دوم پایدار بود تا اینکه سن ایچ از حملاتش به نتیجه رسید و برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند.
 
نتیجه دو دو سرانجام این بازی بود تا ماهشهر به صدر نرسد و سن ایچ با احتساب گل های رده و خورده خود در صدر باقی بماند.
 
شهرداری نکا ۲ – ۲ ارژن شیراز
 
شهرداری نکا و لبنیات ارژن شیراز که به ترتیب با هفت و ۲ امتیاز در رده های دوم و ششم قرار گرفته بودند در نکا به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه نخست را نکایی ها با تک گل به سود خود به اتمام رسانیدند تا به برتری در این مسابقه امیدوار باشند.
 
ارژن شیراز که نمی خواست بازنده این دیدار باشد، با حملات آغازین نیمه دوم خود روی دروازه میزبان خود فشار آورد تا به گل تساوی دست پیدا کرد، اما نکایی ها که به دنبال اولین سه امتیاز فصل خود بودند با سامان دهی حملاتی بر روی دروازه ارژن سرانجام در دقیقه سی به گل دوم رسیدند تا به پیروزی در این دیدار خانگی امیدوار شوند، ولی طولی نیانجامید که ارژن به گل دوم خود رسید و نتیجه بازی دو دو شد. اما هفت دقیقه فرصت دو تیم برای به ثمر رسیدن گل پس از نتیجه دو دو بی نتیجه بود تا این دیدار نیز با تساوی به اتمام برسد.
 
با این نتیجه نکا در حسرت برد ماند و ارژن نیز از رسیدن به صدر جدول ناکام ماند.
 
آتلیه طهران قم ۳ – ۳ شهروند کاشان
 
 
دیدار دو تیم آتلیه و شهروند از قم و کاشان در سالن بهزیستی قم برگزار شد که در ابتدای این این دیدار میهمان مسابقه دوبار پیش افتاد اما آتلیهی ، میزبان هر دو بار موفق به جبران گل خورده و به تساوی کشاندن بازی شد و در ادامه توانست گل سوم را وارد دروازه کاشانی ها کند تا در نیمه نخست سه بر دو پیروز و به رختکن رود. اما نیمه دوم تنها یک گل در بر داشت و این گل سهم تیم کاشانی بود تا نتیجه مساوی سه سه نیز برای این دیدار رقم بخورد.
 
پاس تهران ۳ – ۲ مبل کریمی البرز
 
دو تیم پاس و مبل کریمی که در دو استان همجوار و همسایه فعالیت می کنند در تهران به مصاف یکدیگر رفتند، نیمه نخست با گلزنی مبلی ها در دقایق اولیه پیگیری شد تا مبل امیدوار به کسب اولین پیروزی خود به رختکن برود.
 
با آغاز نیمه دوم حملات دو تیم نیز آغاز شد و در این بین پاس توانست به گل مساوی برسد، اما مبل کریمی دقایقی بعد گل دوم را به ثمر رساند، پاسی ها که نمیخواستند بازنده این بازی خانگی باشند به حملات خود افزودند و دو بار دیگر توپ را به تور دروازه حریف نشاندند تا نتیجه سه دو به سود پاس شود و پاس برای اولین بار در این بازی پیش بیفتد. حملات دو تیم در ادامه بازی تاثیری نداشت و نتیجه نهایی سه دو به سود پاس به ثبت رسید.
 
پس از اتمام بازی نیز درگیری هایی رخ داد، که جزئیات آن بعدا اطلاع رسانی می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار