رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران با رویارویی رقبا پیگیری می شود.

به گرارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران با رویارویی رقبا پیگیری می شود.

  استقلال نوین ماهشهر – سن ایچ ساوه

دیدار جالب و دیدنی استقلال ماهشهر و سن ایچ ساوه از این جهت حساس می باشد که ماهشهری ها تیم خود را از چند ماه قبل از آغاز رقابت ها به امید رسیدن به لیگ برتر تشکیل داده اند و با جذب بازیکنان جدید پا به این مسابقات گذاشته اند و تا اینجای کار، از سه بازی دو پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارند؛ اما در آن سوی میدان سن ایچی ها که چند هفته و یا چند روز قبل از شروع مسابقات تشکیل شده اند با بدست آوردن 7 امتیاز خوب که از دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی بدست آورده اند، خود را مدعی صعود معرفی نموده اند.

شهرداری نکا – لبنیات ارژن شیراز

دیدار دو تیم از نکا و شیراز به میزبانی نکایی ها در حالی برگزار می شود که ؛ نکایی ها با دو امتیاز از دو تساوی و یک باخت در رده ششم جدول این گروه هستند که فاصله چندانی با انتهای جدول ندارند و برای سر و سامانی دادن به وضعیت خود به سه امتیاز این بازی دل بسته اند اما تیم حریف، لبنیات ارژن شیراز تیم دست و پا بسته ای نشان نداده است و در دو دیدار خارج از خانه خود  پیروز بوده و در دیدار خانگی خود به تساوی دست یافته تا با هفت امتیاز مدعی حدی صعود باشد.
باید دید که کدام تیم در این دیدار موفق خواهد بود؛ نکای میزبان بالاخره اولین پیروزی را کسب می کند و یا ارژن نوار پیروزی های خود در بازی های خارج از خانه را حفظ می کند و یا اینکه دو تیم به تساوی می رسند.

آتلیه طهران قم – هیات ورزش روستایی کاشان

دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و هیات ورزش روستایی کاشان که هر دو در فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشتند به میزبانی آتلیه و در سالن بهزیستی قم برگزار می شود.
این دیدار که جدال دو تیم برای رسیدن یکی به رده های اولی جدول و دیگری برای جدا شدن از رده های انتهایی جدول است برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد و امتیاز می تواند در آینده برای هر دو تیم سر نوشت ساز باشد.

رسالت کرمان – زاگرس خوزستان

دیدار دو تیم مدعی رسالت کرمان و زاگرس اهواز با داوری ؛ علی کاووسی، عبدالرحیم محمدی، سامان سرداری و وحید مفتاح در کرمان و به میزبانی رسالتی ها برگزار می شود.
رسالتی های مدعی که نتیجه قابل قبولی از سه دیدار قبلی خود بدست نیاورده اند و تنها سه امتیاز دارند، در صورتی که بخواهند به جمع مدعیان این گروه بازگردند باید از سد زاگرسی ها در زمین خود بگذرند اما زاگرسی ها نیز همانند دیگر دیدار های خارج از خانه خود برای کسب امتیاز و حتی پیروزی به میدان خواهند رفت.

پاژ مشهد – کشاورز قزوین

جدال دو تیم پاژ و کشاورز از مشهد و قزوین به میزبانی پاژی ها در حالی برگزار می گردد که پاژ از دیدار های قبلی خود تنها به یک پیروزی دست یافته اما کشاورز سه شکست را در کارنامه خود می بینند.
قزوینی ها که دیگر تاب و تحملشان اتمام یافته و تشنه پیروزی اند برای شکست پاژ در شهر خودش به خراسان سفر می کند اما پاژ نیز می خواهد با به دست آوردن سه امتیاز دیگر خود را از انتهای جدول جدا کند.
باید دید جدال دو تیم هفتم و هشتم جدول با چه نتیجه ای به اتمام می رسد.

دانشگاه آزاد اسلامی تهران – شاهد شیراز

جدال دو تیم چهار امتیازی گروه ب در تهران و با میزبانی دانشگاه آزاد این شهر از شاهد شیراز برگزار می شود. دانشگاه آزادی ها که هفته قبل با تساوی مقابل شهرداری ساوه در خانه متوقف شده اند و هفته دوم نیز مقابل رسالت تن به شکست داده اند در پی پیروزی در این دیدار خانگی هستند تا با کسب دومین پیروزی به رتبه های بالای جدول برسند تا کارشان برای صعود راحت تر شود اما شاهد شیراز که هفته گذشته در خانه اولین سه امتیاز را بدست آورد با کسب امتیاز و یا حتی یک پیروزی خارج از خانه! می توانند خود را مدعی معرفی کند، هر چند که بعید به نظر می رسد دانشگاه آزادی ها در مقابل شاهد تن به شکست دهند.

شهرداری ساوه – چکاد آتیه جوان شهریار

اما در حساس ترین دیدار هفته تیم های شهرداری ساوه و چکاد اتیه جوان شهریار که به ترتیب با 7 و شش امتیاز در رده های اول و سوم جدول رده بندی این گروه قرار دارند در سالن فجر ساوه به مصاف یکدیگر می روند.
ساوجی ها می توانند با یک برد شیرین دیگر در خانه به امتیاز 10 رسیده و خود را از دیگر تیم های این گروه جدا کنند تا با خیالی آسوده تر به ادامه مسابقات بپردازند اما اگر چکاد می خواهد همانند لیگ دو خود را در جمع چهار تیم برتر ببیند و در انتها به لیگ بالاتر صعود کند باید از این دیدار نیز امتیازات لازم را کسب کند تا برای ادامه رقابت ها راه خود را هموار کند.

از ساعت 18 روز پنجشنبه دهم دیماه
پاس قوامین تهران – مبل کریمی البرز

اما پاس قوامین و مبل کریمی آخرین دیدار این هفته از لیگ دسته اول را در سالن دستگردی تهران برگزار می کنند.
پاس که با چهار امتیاز در رده پنجم قرار دارد می تواند با کسب این سه امتیاز خود را به جمع مدعیان برساند اما مبل کریمی از سه دیدار قبلی خود  هیچ امتیازی کسب نکرده و اگر به این شکل پیش رود می تواند یکی از گزینه های سقوط باشد .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار