سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه‌آهن گفت: هر مرحله که در لیگ برتر جلو می‌رویم، قدمی سخت برداشته‌ایم.

جلالی: هر بازی در لیگ برتر یک قدم سخت است/ با جدایی سه بازیکن موافقت کردم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در ادامه عنوان کرد: شایستگی‌های خود را در لیگ برتر ثابت کردیم و در همه دقایق با تمرکز بالا در زمین مسابقه حاضر می‌شویم.

وی بیان کرد: جلسات متعددی با بازیکنان داریم و آن‌ها به تمرکز بالا رسیدند و به این موضوع رسیدند که برای حضور در بالای جدول باید تمرکز داشته باشند.

جلالی در مورد ارزیابی‌اش از تیم راه‌آهن تصریح کرد: هر بازی که جلو‌تر می‌آئیم سخت‌تر می‌شود و بازی آسانی وجود ندارد.

تیم‌ها با ایده‌های خاص خود وارد زمین مسابقه می‌شوند و بازیکنان پذیرفتند که بازی به بازی سخت‌تر می‌شود و به تمرکز بیشتری نیاز داریم.

سرمربی سایپا در مورد جدایی محمد‌زاده و نوروزی عنوان کرد: سه بازیکن از جمله بهمن صادقی، وحید محمد‌زاده و رضا نوروزی درخواست جدایی دادند و من هم با این درخواست موافقت کردم. من نمی‌توانم نام بازیکن مد‌نظرم را اعلام کنم اما فهرست بازیکنان مد‌نظرم را به باشگاه دادم. به هر حال بازیکنان داخلی مد‌نظرم هستند.

وی در مورد عملکرد سایپا در نیم‌فصل دوم بیان کرد: با شروع نیم‌فصل دوم نتیجه خوبی مقابل گسترش فولاد گرفتیم و به آینده سایپا امیدوار هستم. اقدامات زیر‌ساختی خوبی انجام دادیم. به نظرم مسائل مالی فراهم شود ما‌بقی مسائل هم حل می‌شود.

وی در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر خاطر‌نشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای تعطیلات یک‌ماهه لیگ برتر در نظر گرفتیم. امیدوارم تیم سایپا از لحاظ کیفی ارتقاء پیدا کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار