مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای از احتمال آبگرفتگی معابر شهرهای مختلف استان از امروز تا روز شنبه هفته آینده هشدار داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ،از امروز تا شنبه هفته آینده با نفوذ و استقرار زبانه کم فشار جنوبی به استان و ریزش باران همراه با رعدوبرق و طغیان رودخانه ها ، آبگرفتگی معابر عمومی به‌ویژه در نیمه شمالی استان ، وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس ، از عشایر ، دامداران ، صیادان و کشاورزان خواست از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. 

وی بـاتوجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها از ساکنان و عشایر حاشیه رودخانه ها و روستـاییان بـه ویژه کشاورزان خواسته است از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری و وسایل کشاورزی خود را ازحاشیه رودخانه ها دورکنند. 

بالدی در این اطلاعیه از فرمانداران شهرهای مختلف استان خواست نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم، کنترل و بازدید و بررسی سیستم های دفع فاضلاب و آب های سطحی و شبکه برق رسانی، نظارت بر وضعیت سیل بندها، پل ها و راه ها در مناطق شهری و روستایی و مسدود کردن جاده های حادثه خیز در صورت ضرورت و شناسایی مناطق بحرانی و اطلاع رسانی به ساکنان در حاشیه ها و مناطق در معرض خطر سیل و سیلاب اتخاذ کنند.

در این اطلاعیه با توجه به مواج بودن خلیج فارس از صیادان و شناورها نیز خواسته شده است تا از حرکت در آب های خلیج فارس در این مدت خودداری کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار