بایرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نزدیک به 100هکتار از اراضی پارک ملی طعمه حریق شد / درخواست 7ساعته محیط زیست برای اعزام بالگرد

مدیر پارک ملی گلستان گفت: متأسفانه برای هشتمین بار طی ماه‌های اخیر پارک ملی گلستان طعمه حریق شد.

بایرامی معاون مدیر پارک ملی گلستان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ از ساعت  10:30دقیقه صبح  امروز آتش در "پیچ سلیمان کشته" آغاز شد و بعد از ساعتی گسترده‌تر شد.

وی ادامه داد: در اولین ساعات آتش سوزی کلیه نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، هلال  احمر، نیرو انتظامی و مردم محلی برای  اطفای حریق در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون نزدیک به  100هکتار از اراضی پارک طعمه حریق شده و این در حالی است که از ساعات ابتدایی درخواست اعزام بالگرد داشته‌ایم اما تاکنون پاسخی نشنیده‌ایم.

همچنین خسروی فرماندار گالیکش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها وجود دارد و همچنین مدیریت بحران استان به این قضیه ورود پیدا کرده و هماهنگی‌های لازم برای اعزام بالگرد از تهران صورت گرفته است.

شایان ذکر است، نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی تاکنون با ابتدایی‌ترین وسایل به کمک نیروهای داوطلب مردمی، بخشی از آتش را مهار کرده‌‌اند اما با توجه به وزش باد و پیش روی آتش به سمت ارتفاعات وجود بالگرد برای اطفای کامل آتش الزامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
شک نکنیدکه آتش سوزی ها تعمدی است وزارت اطلاعات وارد عمل شودباخاطیان برخوردجدی نماید؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
خدا اجرتون بده ان شاء الله که موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
علا
۱۹:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
اي بابا اينجوري ادامه پيدا كنه تا ٥ سال ديگه چيزي نميمونه فكر اساسي بايد كرد مردم و به خصوص مسافران مقصرند در بقيه كشورها كسي حق نداره تو محيط جنگلي اتيش روشن كنه مگر با اجازه ارگان مربوطه اما مردم ما متاسفانه ريشه تو فرهنگ كباب كردن داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
آتش گرفتن پارک ملی گلستان اونم چند بار مشکوک است.
آخرین اخبار