طی چند روز گذشته برودت سرما و سوز هوای سرد این ارمغان را به شهروندان می داد که شاید در روزهای پایانی هفته پایتخت لباس سفید بر تن کند و برق شادی بر چشمان پایتخت نشینان اندازد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نکته مهم در اینجاست که چرا با هر بارندگی خیابانهای پایتخت قفل می شود و کلیدی برای بازکردن آن وجود ندارد امروز هم که برف بارید بیشتر معابر و خیابانهای پایتخت ترافیک بود و کسی برای بازگشایی آن قدم از قدم بر نداشت.

لغزندگی معابر، زمین خوردگی موتورسیکلت ها، برخورد خودروها و ترافیک کیلومتری جزیی از بارندگی های شهر پرترافیک کشورمان است.

آمار تصادف در این روز به دلیل لغزنده بودن معابر و پایین آمدن دید رانندگان افزایش می یابد و همین امر نیز باعث بروز ترافیک با صفهای طولانی می شود.

همیشه به شهروندان توصیه می کنند که از وسایل حمل و نقل عمویم استفاده کنید اما كجاست وسیله نقلیه عمومی که شهروندان از آن استفاده کنند خدا به تاکسی ها خیر دهد که در این روزها بانگ دربست هفت تیر و دربست تا کجا میری در گلویشان می دهند و مسافران بخت برگشته که ساعتهای طولانی زیربرف ایستاده اند نیز به ناچار دربست را قبول کرده و هزینه اجباری در روزهای سخت و بارانی پایتخت می کنند.

بنابراین گزارش، ‌مسئولان شهری نیز هر گاه از آنها علت نبود تاکسی و وسایل نقلیه عمومی را جویا می شویم در پاسخ می گویند واحدهای گشت نظارت در سطح شهر وجود دارند تا با تاکسی های متخلف برخورد کنند اما کجا این واحدها نظارت دارند خدا می داند و بس، این بار گویا شهرداری تهران با توجه به گزارش های متعددی که از رسانه پخش شد و همیشه شهروندان از آبگرفتگی معابر گلایه داشتند ماموران خدمات شهری را به سطح شهر فرستاده و همه آماده به گوش و خدمت به شهروندان هستند و امروز از آبگرفتگی معابر خبری نبود.

شایان ذکر است، با توجه به ماه های پایانی سال و افزایش بار ترافیک در سطح شهر تهران کاش مسئولان فکری به حال ترافیک و حلقه های گمشده آن در خیابانهای شلوغ پایتخت کنند./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار