علوم انسانی با نظریه‌های متعدد زیربنای تمام علوم در جوامع است و نشست‌های علوم انسانی با دیدگاه اساتید و نخبگان ثمرات بیشتری در جامعه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام مستشاری عضو هیئت رییسه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که امروز دوشنبه 7 دی‌ ماه در سالن ریاست دانشگاه و با موضوع راهکارهای ایجاد وحدت در دنیای اسلام برگزار شد، افزود: نقش دانشگاهیان دوشادوش حوزویان است تا اسلام ناب را به همگان معرفی کنند.

وی در ادامه با تشریح وضعیت اسلام در بین سایر ادیان و سایر ملل خاطرنشان کرد: معرفی شناساندن اسلام ناب از طریق اساتید حوزه و دانشگاه، علمی نمودن مصادیق اسلام، وحدت شیعه و سنی و غیره برخی از مصادیق معرفی اسلام به جهانیان است.

حجت الاسلام مقصدی ریاست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه با اهتمام به آگاهی مسائل حاکم بر منطقه باید مروج حقیقی دین اسلام باشند و تلاش کنند زندگی تا دین را در تمام مجاری زندگی برای دانشجویان تبیین کنند.

هم اندیشی اساتید در زمینه علوم انسانی از اولویت‌های دانشگاه
حمیدرضا خرم خورشید ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان خاطرنشان کرد: علوم انسانی زیربنای تمام علم در جامعه است و نظریات علوم انسانی به گذر از دیدگاه اساتید و نظریه پردازان به علوم جامعه ارائه می‌شود که از اولویت‌های این دانشگاه نیز هست.

وی گفت: قبل از پیشرفت علوم تجربی و ریاضی علوم انسانی مطرح است و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید به علوم انسانی توجه ویژه داشت.

وی با توجه به ویژگی‌ دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مبنی بر وجود 40 تا 50 درصد رشته‌های علوم انسانی خواستار هم فکری و هم اندیشی اساتید در موضوعات سیاسی و فرهنگی روز شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار