اصفهان؛

خمینی شهر اصفهان بیشترین شهدای مدافع حرم را دارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهرستان خمینی شهربا اهداءشش شهید مدافع حرم،بیشترین تعدادشهدای مدافع حرم استان رابه خوداختصاص داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار مجتبی فدا در دومین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه و کنگره ملی شهداء شهرستان خمینی شهر افزود: روحیه ایثار و شهادت در خمینی شهر همچنان زنده و پایدار است
وی اظهار کرد: برگزاری این اجلاسیه به عنوان یک حرکت ماندگار در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت و یکی از بزرگترین رویداهای فرهنگی استان اصفهان محسوب می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بعضی در خارج از استان قصد دارند به چهره زیبا و جایگاه مذهبی و انقلابی خمینی شهر لطمه و خدشه وارد کنند.
وی با بیان اینکه نسل امروز جامعه بدنبال الگوگیری از راه، روش و منش شهداست، گفت: کنگره ملی شهدای خمینی شهر باید باعث انتقال راه و تفکر شهداء به نوجوانان و جوانان امروز شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت خمینی شهر در استان اصفهان و سطح کشور منحصر بفرد است، تصریح کرد: کنگره ملی شهداء مظهر همدلی و همربانی مردم و اتحاد و وفاق ملی بخصوص در شهرستان خمینی شهر است.

سردار فدا با تاکید بر اینکه خمینی شهر از جایگاه و ظرفیت های بالائی در استان و کشور در بخش های مختلف برخوردار گفت: انتظار ما از مسولان استان و شهرستان این است که با انگیزه و احساس وظیفه بیشتری به مردم خمینی شهر خدمت و تلاش کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه حضور فعال و باشکوه مردم خمینی شهر در عرصه متعدد نظام و انقلاب زبان نزد خاص و عام است، بیان داشت: مزین بودن نام بنیانگذار انقلاب بر خمینی شهر باعث سربلندی استان اصفهان است لذا باید بکوشیم تا جایگاه انقلابی و مذهبی این شهرستان حفظ شود.

وی بیان داشت: سپاه صاحب الزمان آمادگی کامل دارد تا با تمام توان و امکانات خود به برگزاری اجلاسیه ملی شهداء شهرستان خمینی شهر کمک کند .

سردار فدا با بیان اینکه اثرات برگزاری اجلاسیه شهداء باید در بین مردم اثرگذار باشد، تصریح کرد: مسئولان خمینی شهر باید آگاه باشند که با توجه به جایگاه انقلابی و مذهبی این شهرستان با حداکثر توان و قدرت برای حل مشکلات این خطه تلاش کنند .

وی گفت: با توجه به محدویت های شهرستان از نظر امکانات و توان مالی، هر قدمی که مسئولان این شهرستان برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه بردارند به ثبات و استحکام این اجلاسیه کمک خواهند کرد .

وی با بیان اینکه به برگزاری اجلاسیه نباید به عنوان یک حرکت زودگذر و مقطعی نگاه کرد، گفت: شهداء مدافع امروز حرم الگو گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت هستند و فرهنگ دوران دفاع مقدس باعث شد تا جوانان ما مشتاقانه و داوطلبانه برای دفاع از حرم اهلبیت و مبارزه با داعش اعزام شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: باید سیره و روش و منش شهداء به عنوان یک فرهنگ و الگو در بین مردم معرفی یابد تا روحیه شهدا در جامعه ماندگار باشد.

وی بااشاره به اینکه در برنامه ریزی این اجلاسیه باید طبق مقتضیات شهرستان خمینی شهر عمل شود، گفت: شهداء متعلق به باند و گروه و جناح های سیاسی نیستند، آنان متعلق به نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

سردار فدا گفت: بعضی به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی و بد نام کردن خمینی شهر هستند از این رو ما شاهدیم که قابلیت های این شهرستان در بخش های مختلف مورد تهاجم دشمن قرار دارد.

وی با تاکید براینکه مسئولان شهرستان و استان باید قدردان ظرفیت و جایگاه انقلابی و ولائی خمینی شهر باشند، تصریح کرد: هدف ما این است که ظرفیت های شهرستان خمینی شهر را در عرصه ایثار و شهادت و دفاع از انقلاب و نظام در سراسر کشور تبلیغ و منتشر کنیم .  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.