با تلاش ماموران پليس فتا شهرستان جهرم فردی که از حساب بانکی پسر خاله اش برداشت غير مجاز کرده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: در پی شكایت یکی از شهروندان مبنی بر اینكه فرد ناشناسی مبلغ یك میلیون ریال از حساب بانکی وی سرقت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس "فتا" این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: با انجام اقدامات فنی ماموران پلیس فتا، عامل برداشت غیرمجاز كه پسر خاله شاكی است، شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وی اظهار كرد: متهم که پسر جوان 20ساله است ضمن ابراز ندامت از کرده خود،‌ در خصوص نحوه دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شاکی گفت: از اعتماد پسر خاله ام سو استفاده كردم و در زمان مسافرت با وی، رمز كارتش را هنگام مكالمه تلفنی بدست آوردم و  در فرصت مناسب كارت عابر بانك او را برداشته و مبلغ یك میلیون ریال از حسابش خرید كردم.


فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: سرقت از حساب بانکی، درصد بالایی از جرائم سایبری را تشكیل می دهد و یكی از مهمترین دلایلی كه باعث بروز سرقت های اینترنتی می شود؛ سهل انگاری و واگذاری كارت های اعتباری به دیگران است، لذا توصیه می شود كارت های بانكی خود را در اختیار افراد غیر حتی نزدیكان خود قرار ندهید و اگر مجبور به انجام این كار شدید، سریعاً رمز ورود آن را تغییر دهید.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.