استاندار مازندران گفت : هفته وحدت، نماد عزت و اقتدار مسلمين است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فلاح افزود: در آستانه انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان و دهمين دوره مجلس شورای اسلامي و در سال همدلی و همزبانی، بايد وحدت و همدلي حاكم بر استان، تقويت شود.

رييس انجمن كتابخانه هاي عمومي استان، با اشاره به اهميت اتمام پروژه هاي عمراني كتابخانه ها، با بيان اين كه بايد با ايجاد فضاهاي پرجاذبه و پرنشاط، امكانات كامل و تمهيد زيرساخت ها، زمينه ترويج و گسترش كتابخواني را براي طبقات مختلف جامعه، خصوصا جوانان فراهم نماييم، عنوان نمود: فضاي كتابخانه ها بايد از بهترين امكانات موجود و با بهره گيري از كارهاي هنرمندانه ساخته شود و در اين راستا همه دستگاه هاي مسوول مجدانه اهتمام كنند.

فلاح، با تاكيد بر اين كه مي توان در چارچوب قوانين و دستورالعمل هاي موجود در حوزه كتابخانه ها و جذب و تجميع اعتبارات اين بخش گام هاي موثري برداشت، تصريح نمود: دستگاه هاي نظارتي استان در جهت افزايش جذب اعتبارات اين حوزه در نزد دستگاه هاي اجرايي بيش از پيش اهتمام نمايند.

وي با اشاره به اين كه نيم درصد از درآمد شهرداري ها رقم قابل توجهي است و مي تواند مشكلات موجود كتابخانه هاي استان را رفع نمايد، اظهار داشت: فرهنگ توجه شهرداري ها به اين بخش و اهميت كتاب و كتابخواني تقويت شود.

استاندار با بيان اين كه ظرفيت خيرين مازندران در بخش هاي مختلف بالاست و بايد در اين راستا نيز به نحو مطلوب استفاده شود، ابراز نمود: شرايط حضور خيرين در حوزه فعاليت هاي عمراني كتابخانه ها فراهم شود.

ربيع فلاح جلودار، تاكيد كرد: ترويج كتاب و كتابخواني از تاكيدات رهبر معظم انقلاب است و بايد با جلب ديدگاه ها و نقطه نظرات متخصصين، صاحب نظران و نخبگان اين حوزه دنبال شود.

در اين جلسه كه معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و برخي مديران كل ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي عضو و برخي فرمانداران و شهرداران استان حضور داشتند، مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان، گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي اين نهاد و پروژه هاي عمراني اين بخش در نقاط مختلف استان ارايه نمود و با حضور دكتر فلاح، استاندار و رييس انجمن كتابخانه هاي عمومي استان، از فرمانداران چالوس، بابل، قائم شهر و شهرداران قائم شهر، نوشهر و ايزد شهر به خاطر تلاش فعالانه در عرصه كتاب و كتابخواني استان تجليل شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: هفته ، وحدت ، اقتدار ، حاکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.