در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور، عصر دیروز تیم آراد بهمن آمل مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم آراد بهمن آمل در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور، عصر دیروز مقابل شهرداری ارومیه از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و چندین موقعیت عالی به دست آورد که با بی‌دقتی بازیکنان این توپ‌ها به گل تبدیل نشد و نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه تیم آراد بهمن آمل برای کسب سه امتیاز خانگی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد که مانند نیمه اول، این موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری با بی‌دقتی از دست داد و در این میان تیم شهرداری ارومیه چندین ضدحمله خطرناک بر دروازه تیم آراد بهمن آمل ایجاد کرد که با درخشش مدافعین و همچنین دروازه‌بان تیم آراد بهمن این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

تیم آراد بهمن آمل که در دقایق انتهایی بازی فشار زیادی برای زدن گل روی دروازه شهرداری ارومیه آورد بالاخره توانست در وقت اضافه این دیدار توسط علی‌محمد ولی که زننده تک گل تیم آراد بهمن در بازی قبل نیز بود، دروازه حریف را باز کند و با همین تک گل سه امتیاز شیرین را در خانه کسب کند.

این دیدار با حواشی زیادی همراه بود و سرمربی تیم آراد بهمن آمل، مهرداد حبیبی در دقایق انتهایی بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

گفتنی است در پایان مسابقه عوامل و کادر فنی تیم شهرداری ارومیه به دلایل نامعلوم با حمله به داور بازی به وی توهین کردند که با دخالت نیروی انتظامی حاضر در مسابقه داور بازی به رختکن داوران منتقل شد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: هفته ، شهرداری ، فوتبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.