گلکسی s7 به اسکنر عنبیه چشم مجهز می شود

سامسونگ پرچم‌دار جدیدش را در چهار نسخه عرضه خواهد کرد که در این بین می‌توان به گلکسی S7، گلکسی S7 اج، گلکسی S7 اج پلاس و گلکسی S7 پلاس اشاره کرد.

به ګزارش دریچه فناوری ګروه فضای مجازی باشګاه خبرنګاران جوان؛ شرکت سامسونگ در اقدامی جدید تصمیم دارد قیمت سری گلکسی s7 را افزایش دهد و دلیل این افزایش قیمت اضافه کردن سنسور اسکنر عنبیه است.
 
اگر چنین موضوعی اتفاق بی‌افتد، بدون شک بسیاری از کاربران از آن استقبال خواهند کرد زیرا به‌سادگی قادر خواهند بود تا دستگاه خود را قفل گشایی کنند و دیگر نیازی به قرار دادن انگشت روی سنسور اثر انگشت و روبه‌رو شدن با مشکلات متداول آن نیستند. گفتنی است که عنبیه چشم نیز همانند اثر انگشت در هر فردی متفاوت است و البته استفاده از طرح عنبیه چشم برای قفل‌گشایی باعث ایمن‌تر شدن دستگاه در برابر نفوذ خواهد شد.



چندی پیش نیز تصاویری از قاب‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس منتشر شد که در آن‌ها دکمه خانه دستگاه به‌شکل مستطیلی بود. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ، گلکسی S7 را در ۲۱ فوریه، یک روز قبل از نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کند و بر اساس اطلاعات منتشر شده، در ماه مارس شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: آی تی رسان

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکنر ، لکسی ، قیمت ، سامسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.