مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شش طرح ورزشی در لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزیزپور افزود: کارهای عملیاتی دوطرح عمرانی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرستان دورود و بروجرد به پایان رسیده است و آماده بهره برداری است.

وی گفت : چمن مصنوعی شهرستان دورود در ابعادی به مساحت 24متر در 44متر و چمن مصنوعی شهرستان بروجرد در ابعادی به مساحت 75متر در 110متر است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

وی افزود: همچنین سالن باستانی شهرستانهای بروجرد، الیگودرز و نورآباد نیز با پیشرفت 90درصدی طرح دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

عزیز پور افزود: همچنین سالن اسکواش شهرستان خرم آباد دیگرطرح عمرانی است که دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عزیزپور به وضعیت طرح های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال بیشترین طرح های افتتاح شده در لرستان به حوزه ورزش وجوانان بود و در 26 طرح دیگر آماده بهره برداری است.

وی با تشریح اقدامات این اداره کل در یک سال و نیم گذشته گفت: در این مدت 15 هیات ورزشی استان لرستان تعیین تکلیف و ساماندهی شده است.

وی افزود:ازمجموع چهار میلیارد ریال درآمدی که برای این اداره کل پیش بینی شده بود فقط 25 درصد آن محقق شد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته درآمد پیش بینی شده برای امسال هفت میلیارد ریال اعلام شده است واین میزان محقق شده است.

عزیزپور گفت: در حوزه ورزش قهرمانی در سطوح مختلف در9 ماه اول امسال برابر مجموع سال گذشته مدال کسب شده است.

وی نبود قهرمان المپیکی در ورزش لرستالن را یک خلا بزرگ عنوان کرد و افزود : ورزش لرستان دارای پتانسیل های فراوانی است که میتوان با تلاش و فعالیت بیشتر این خلاء را در آینده پر نمود.

درآمد سالن ها و اماکن ورزشی استان در نیمه نخست سال گذشته دو میلیارد و 720 میلیون ریال بوده که از این میزان 980 میلیون ریال حاصل شده بود.

هدف گذاری درآمدهای ورزشی استان از چهار میلیارد ریال در سال گذشته به هفت میلیارد ریال امسال افزایش یافته که تاکنون شش میلیارد ریال از این میزان تحقق یافته است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.