تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای انجام بازی مقابل نفت به تهران آمد.

  به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  سرخ های تبریزی برای برگزاری بازی مقابل نفت با پرواز ساعت 11 به پایتخت آمدند البته امیرقلعه نویی زودتر از بازیکنان به تهران آمده بود .

تیم فوتبال تراکتورسازی در هتل اوین اردو برپاکرده است . 

پیگیری تمرینات در هوای سرد با بازیکنان جدید 
تمرینات سرخ های تبریز در هوای سرد و با حضور بازیکنان جدید پیگیری شد، در واقع در نیم فصل دوم تراکتور را باشکل متفاوتی می بینیم. شاید تراکتور امیر موفق تر از تونی باشد . 

بختیار پادگانی شد / رحمانی روی برجک نگهبانی 
بختیار رحمانی که به دلیل حضور پدرش در جبهه و برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت خود به سازمان نظام وظیفه آمده بود، نتوانست مشکلش را حل کند و  زمان پایان خدمت وی تیر یا شاید مهر 95 به اعلام شده است.  نکته اینجاست که وی حتی نمی تواند در تراکتور یا تیمهای نظامی به میدان برود بلکه باید به پادگان رفته و مانند سربازان غیر ورزشکار خدمت کند.

مذاکره نهایی با ادینهو 
لوسیانو ادینهو که در قطر به سر می برد، در یک قدمی بازگشت به تبریز قرار گرفته و به طور قطع به تراکتور می پیوندد مذاکره و توافق باوی نهایی شده است .

خریدهای تراکتور مقابل نفت به میدان می روند
بازیکنان جدید تراکتورسازی می‌توانند در نخستین دیدار دور برگشت برابر نفت تهران بازی کنند.

مهدی کیانی، ایوب کلانتری و فرزاد حاتمی که اخیرا به تراکتورسازی تبریز پیوستند و در تمرینات این تیم شرکت کردند با صادر شدن کارت بازیشان می‌توانند در بازی فردا مقابل نفت تهران قرار گیرند.

نشست هماهنگی تراکتوری ها درسازمان لیگ 
نشست هماهنگی بازی تراکتورسازی و نفت با حضور مسئولان تراکتورسازی برگزار شد . در این نشست مسائل مربوط به برگزاری بازی در ورزشگاه تختی بررسی شد. 

نشست خبری سرمربیان دوت یم در سازمان لیگ برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار