آنچه در خریدهای ژنرال توجه دیگران را به خود جلب می کند، انتخاب همیشگی فرزاد حاتمی است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان نیم فصل و رسیدن فصل نقل وانتقالات، هر مربی برای خرید بازیکن اقدام می کند، امیرقلعه نویی نیز از این قاعده مستثنی نیست .

اما آنچه در خریدهای ژنرال جلب توجه می کند انتخاب همیشگی فرزاد حاتمی است.

فرزاد حاتمی باردیگر مورد توجه قلعه نویی قرار گرفته و باید نیم فصل دوم در خدمت تراکتور باشد اما با توجه به حضور این بازیکن در تیمهای استقلال، تراکتور و حضور درملوان آن هم با هدایت امیرقلعه نویی و اینکه وی با ژنرال فوتبال ایران همیشه مشکل داشته است این احتمال می رود شاید وی با امیر به مشکل بخورد. 

بایددید آیا فرزاد حاتمی می تواند فصلی توام با ارامش را برای تراکتوررقم بزند یا خیر ؟

 محمودی: بعید می دانم مشکلی بین فرزاد و امیر بوجود آید
کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت فرزاد حاتمی گفت: امیرقلعه نویی بازیکنانی را جذب می کند که با تاکتیک وی متناسب باشند و جذب فرزاد حاتمی به خاطر پیاده کردن این سبک است .

وی در ادامه افزود: با توجه به اعتقاد قلعه نویی مبنی بربازی هوایی، فرزاد حاتمی به تیم جذب شده است در حالی که روش نوین بازی های ترکیبی ، زمینی است .

محمودی در رابطه با اینکه آیا با توجه به سابقه حضور قلعه نویی و فرزادحاتمی و اختلافشان باهم این احتمال می رود بازهم با یکدیگر مشکل پیدا کنند، گفت: البته من به گذشته روابط این دو وارد نمی شوم اما بعید می دانم با توجه به تجربه گذشته دچار مشکل شوند.
 
وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم تراکتور در پایان فصل به جایگاه واقعی خود دست یابد .
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار