نمایشگاه نقاشی پگاه سلیمی در گالری جرجانی از حس و حال هنرمند نسبت به کشور می‌گوید.

پگاه سلیمی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: عنوان نمایشگاه من که این روزها در گالری جرجانی برپاست  «خانه» نام دارد و آن هم به خاطر حس تعلقی است که به کشورم دارم. من به واسطه اینکه خارج از کشور زندگی می کنم همیشه  من خاصی نسبت به کشورم دارم و از این رو این تفکر را در کارهایم پیاده ساخته و عنوان خانه را برای نمایشگاه انتخاب کردم.
 
وی افزود: سبک کاری من آبستره، اکسپرسیونیم است و حدود یک سال و نیم و برای خلق آثار زمان گذاشتم.
 
سلیمی با اشاره به اینکه خانه دومین نمایشگاه انفرادی اوست، خاطر نشان کرد: تعداد کارها 19 تا است و نکته قابل توجه در مورد کارهای من این است که در حال حاضر به پختگی بیشتری رسیده‌ام و حس درونی‌ام را خیلی بهتر با کارهایم نشان داده‌ام.
 
وی یادآور شد: زمانی تصمیم می گیرم یک اثر بیافرینم که حس و حال درونی خودم را در نظر می گیرم و به این فکر نمی کنم که مخاطب چقدر این اثر را می پذیرد البته که هر چقدر مخاطب بیشتر با اثر ارتباط بگیرد برایم جذاب و رضایت بخش است اما هنگام خلق تابلو حال درونی خودم را اجرا می کنم.
 
سلیمی در پایان گفت: ابعاد آثار متفاوت است 8 اثر در سایز کوچک 28 در 34 چند کار در ابهاد 120 در 120 و مابقی بین دو این است.
 
گفتنی است: این نمایشگاه  تا 7 دی ماه در گالری جرجانی میزبان هنردوستان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار