اشیای پیدا شده توسط نسترن صفایی در گالری زیر پله منتظر مخاطبان است.

نسترن صفایی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مورد این نمایشگاه باید بگویم که از مدت‌ها قبل در خیابان و کوچه و خلاصه هرجایی که در مسیرم بود، اشیای افتاده روی زمین توجهم را جلب می‌نمود، مثل عینک، پیچ و مهره و یا هرچیز دیگر. آن‌ها را بر می داشتم و جمع آوری می کردم.

وی افزود: داستان زندگی این اشیا برایم جالب بود تا جایی که مثلا به این فکر می‌کردم که پیچ گمشده‌ای که من یافتم، قبل از گم شدن در چه موقعیتی بوده و یا دستگاهی که این پیچ در آن نصب بوده در حال حاضر در چه وضعیتی است.

وی خاطر‌نشان کرد: خلاصه که برای هر شی یک داستان در نظر گرفتم و در نمایشگاه داستان اشیا را کنار آن‌ها گذاشتم تا مخاطب با تماشای قصه زندگی فرضی اشیا به آن ها بیشتر توجه کند.

صفایی ادامه داد: مدیای این نمایشگاه همانطور که اشاره کردم چیدمان است. به این ترتیب که اشیا را داخل جعبه‌های جواهر زیبا قرار داده و روی زمین گذاشته‌ام که خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

وی یاد آور شد: با موضوع اشیای گمشده تا کنون نمایشگاه های زیادی برپا شده ولی نمایشگاه من تنها شامل اشیایی می شود که خودم پیدا کرده ام و این رها شدگی و بی توجهی آدم‌ها به آنها برایم جالب بود. اشیایی که زمانی کاربرد داشتند و مورد استفاده بودند؛ اما الان نگاه هیچ کسی را به خود جلب نمی کنند.

صفایی با اشاره به اینکه حرفه اصلی وی مجسمه‌سازی است و تا کنون 8 نمایشگاه انفرادی برگزار کرده افزود: تعداد 30 شیء در این نمایشگاه ارائه شده که از همین جا از تمامی علاقه‌مندان هنر دعوت می کنم، برای بازدید از نمایشگاه به گالری زیرپله واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 48 مراجعه نمایند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار