جمعه اول خردادماه نمایشگاه نقاشی آرش گلزاری با موضوع توجه و اهمیت به محیط زیست در کمیسیون ملی یونسکو ،با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه نقاشی آرش گلزاری حسینی 1 تا 4 خرداد ماه در نگارخانه کمیسیون ملی یونسکو  با درون مایه حیات وحش  برپا میشود. این هنرمند در تازه ترین نمایشگاه خود 30 اثر ارائه می کندکه تم اصلی این تابلو ها دلبستگی به مسئله محیط زیست و حیوانات است ؛ و  سبک تمام این آثار رئال است که با تکنیک رنگ روغن کار شده اند. 

در مراسم گشایش این نمایشگاه  اساتید پیشکسوت هنر نقاشی همچون رحیم نوه سی،هوشنگ ظهوریان ،حسن نادر علی، نادر لنجانی و اصغر جوهری حضور خواهند داشت. 

همچنین به جهت اهمیت موضوع ازمقامات ارشد سازمان ملل ومقامات لشگری و کشوری  ،سفرا و مسئولان کشورهای مختلف جهان برای شرکت در این نمایشگاه از طرف کمیسون ملی یونسکو  دعوت به  عمل آمده  که اسامی آنها به این شرح است: امیر‌سرتیپ دوم حسن سلطانی، فرماندهی مرکز تربیت و آموزش پشتیبانیسرلشکر فیض ا... امانی نیروی زمینی ارتش و مقام ارشد سازمان ملل متحد گری لوئیس؛ رئیس بخش محیط زیست سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده مقیم سازمان ،لئو بوکاردی سفیر سفارت واتیکان در تهران، بورکینی کوالوف؛ رایزن فرهنگی سفارت روسیه، امیت یاردیم؛ سفیر ترکیه سفیر پدرو آنتونیو ویلنا پرس سفیر کشور اسپانیا ،اود لیس نورهام سفیر کشور نروژ و پر لینر رایزن فرهنگی سفارت سوید.

گلزاری .نقاشی را نزد پدرش محمد رضا گلزاری حسینی و رحیم نوه سی  از پیشکسوتان هنر نقاشی آموخت. پدرش از شاگردان استاد البرت وارطانیان  است که ایشان نیز از شاگردان مارکار هستند و مارکار از هنر اموختگان شاگردان کمال الملک بود.همچنین علی محمد گلزاری( پدربزرگ)وی از نقاشان قهوه خانه ای در تبریز بود.

این نقاش فارغ التحصیل رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی است و درهر دو رشته به صورت مستمر فعاليت دارد ؛گلزاری فعالیت هنری خود را از سال 1381 همزمان با ورود به دانشگاه به صورت حرفه ای نزد پدر آغاز نمود. و تاکنون 44 نمایشگاه نقاشی انفرادی و گروهی در کارنامه هنری خود دارد. 

از فعالیت های وی می توان به کسب رتبه اول در مسابقات نقاشی دانشجویان اصفهان درسال 1383، تقدیر شده  در هشتمین  دوره دوسالانه ملی نقاشی ایران در سال1390،حمایت از حقوق حیوانات در فرهنگسرای بهمن،برگزاری نمایشگاه در استانبول ترکیه 1393و ... اشاره کرد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار