ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بسیار امیدوارم که با حضور لوزانو و سیچلو در تیم ملی ایران شرایط برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک بهبود پیدا کند.

حسن صنوبر در پایان دیدار تیم شهرداری تبریز و سایپا تهران در چارچوب هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال در گفتگو با   خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: من هم مانند تمام ملی‌پوشان دیگر از تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم ملی والیبال خوشحالم و حضور سیچلو در سالن برگزاری دیدارهای لیگ برتر هم نکته بسیار مثبتی است که می‌تواند به بالا رفتن روحیه بازیکنان کمک کند.
وی افزود: قطعا همه بازیکنان انگیزه پیدا می‌کنند که در حضور مربیان تیم ملی بهتر کار کنند و این اتفاق خوبی استو. اطمینان دارم که فدراسیون والیبال بهترین تصمیم ممکن را گرفته است و بسیار امیدوارم که به همراه کادر جدید مربی‌گری تیم ملی بتوانیم شرایط را بهبود بدهیم و در مسابقات انتخابی المپیک نتیجه لازم را کسب کنیم.
ملی‌پوش شهرداری تبریز درباره دیدار این تیم مقابل سایپا و شکست 3 بر صفر در این دیدار گفت: تیم ما امروز به هیچ عنوان خوب کار نکرد. بازیکنان شهرداری تمرکز کافی نداشتند و به همین دلیل نتوانستیم نمایش همیشگی خود را داشته باشیم. 
صنوبر ادامه داد: قطعا کادر فنی و آنالیزوزهای تیم دلایل نمایش ضعیف تیم را بررسی خواهند کرد تا در ادامه مسابقات بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که بازیکنان سایپا امروز واقعا عالی کار کردند و با نظم تیمی خوب موفق به شکست تیم ما شدند.
صنوبر درباره رفتن آرش کشاورزی از تیم شهرداری تبریز و پیوستنش به شهرداری ارومیه و تاثیرات این اتفاق در روند کاری تیمش گفت: من دوست ندارم درباره این موضوع اظهار نظر کنم زیرا صحبت و اظهار نظر درباره این موضوع مربوط به کادر فنی ، مدیران و شخص این بازیکن است. تنها می‌توانم بگویم که قطعا تیم بزرگی مانند شهرداری تبریز تنها به یکی دو بازیکن متکی نیست و عدم حضور یک بازیکن نمی‌تواند تاثیر آنچنانی بر روند یک تیم بگذارد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.