هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

سایپا، شهرداری تبریز را در هم کوبید

هفته دوزادهم لیگ برتر والیبال ایران با برتری سایپا مقابل شهرداری تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، ساعت 15 امروز در خانه والیبال تهران، وارد نخستین هفته از دور برگشت خود شد. 

دو تیم والیبال سایپا تهران و شهرداری تبریز اولین دیدار هفته نسخت دور برگشت و هفته دوازدهم لیگ را برگزار کردند که تیم ؟ در نهایت برنده این دیدار شد.

در ست نخست این دیدار شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا آغاز بهتری نسبت به میزبان خود داشتند، هر چند در دقایق پایانی ست اول، تبریزی‌ها توانستند اختلاف پوئن ایجاد شده را کاهش داده و هر دو تیم در امتیاز 24 برابر شوند. در ادامه باز هم سایپا با اتکا بر سرویس‌های خوب توانست برنده شود. این ست در پایان با نتیجه 27 بر 25 به سود شاگردان شهنازی به پایان رسید.

در ست دوم اما سایپایی‌ها در تمام مدت مسابقه از حریف خود پیش بودند و تیم شهرداری تبریز ضمن اشتباهات متعدد در دفاع روی تور و سرویس، در دریافت هم پر اشتباه ظاهر شد. شاگردان ناصر شهنازی در ست دوم به راحتی و با نتیجه 25 بر 17 مقابل حریف خود به برتری رسیدند.

ست سوم این دیدار در حالی آغاز شد که شاگران عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز برای پیروزی به میدان رفته بودند. آن‌ها به خوبی می‌دانستند که از دست دادن این ست به قیمت باخت در این دیدار تمام خواهد شد. تلاش بازیکنان تبریز در این ست بیشتر بود و نتیجه امتیازگیری هم پایاپای پیش می‌رفت. اما از اواسط این ست باز هم سایپایی‌ها توانستند برتری فنی خود را به حریف دیکته کرده و با نتیجه 25 بر 19 برنده این ست شوند.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود سایپا تمام شد تا این دیدار هم مانند دیدار رفت دو تیم با برتری شاگردان ناصر شهنازی تمام شود.

دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۲ دی ۱۳۹۴
یجوری نوشتی انگار باچقد اختلاف برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
آخرین اخبار