چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان در حالی برگزار خواهد شد که دو مدعی این مسابقات باید به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست از فردا وارد هفته چهارم خود خواهد شد و در  دو روز پیاپی پیگیری خواهد شد. 

در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان در حالی خانه پذیرای تیم گاز خواهد بود، که بدون شک این دیدار از جذابیت بالایی بهره‌مند خواهد شد. تیم ذوب آهن که در حال حاضر با 8 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد،در این مسابقه باید به مصاف تیم صدرنشین یعنی گاز تهران برود. این مسابقه حساس از ساعت 15 به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد. شهناز مهاجری و فرحناز قویدل قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت ومنیژه صادقی به عنوان ناظر در این مسابقه حاضر خواهد بود. 

در دیگر دیدار این هفته که روز پنج شنبه برگزار می‌شود، تیم دانشگاه آزاد،‌مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها از ساعت 15 در سالن والیبال علوم تحقیقات تهران پذیرای تیم شهرداری ارومیه خواهد بود. شاگردان مریم هاشمی در تیم دانشگاه آزاد اسلامی، هفته سوم را با پیروزی مقابل برق شیراز  سپری کردند و به کسب هر سه امتیاز دیدار با تیم رده ششم جدول هستند. دانشگاه تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال با 7 امتیاز پس از گاز و ذوب آهن در رده سوم جدول قرار دارد. شاگردان مریم هاشمی با توجه به دیدار مستقیم این هفته بین دو تیم ذوب آهن و گاز این شانس را دارند که به رتبه اول یا دوم جدول رده‌بندی راه پیدا کنند. نبرد دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ارومیه را  هدیه صابریو  هنگامه پورحسن داوری خواهند کرد  و ناظر این مسابقه نسرین پورسعید خواهد بود.

در سومین و آخرین مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر بانوان هم روز جمعه چهارم دی ماه سایپا در تهران به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

تیم والیبال سایپا هفته گذشته در دیداری سخت مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد و درصدد است از دیدار با شهرداری ارومیه امتیاز کسب کرده تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود ببخشد. سایپا در حال حاضر با کسب سه امتیاز از سه بازی در رده پنجم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

پنج شنبه سوم دی ماه:
تهران، ساعت 15: دانشگاه آزاد – شهرداری ارومیه 

اصفهان، ساعت 15: ذوب آهن اصفهان – گاز تهران 

جمعه چهارم دی ماه:
تهران، ساعت 15: سایپا تهران – شهرداری ارومیه 

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار