جزیده: به پیروزی مقابل ثامن نیاز داریم

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد اظهار داشت: برای بهبود جایگاهمان در جدول رده‌بندی مسابقات به پیروزی در دیدار با ثامن نیاز داریم.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، به دیدار این هفته تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد مقابل ثامن الحجج خراسان اشاره کرد و گفت: در هفته‌های پایانی دور رفت مسابقات نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و حالا باید با تمام توان دور برگشت این مسابقات را آغاز کنیم.

وی افزود: ثامن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که روند نتیجه‌گیری این تیم نشان می‌دهد رفته رفته بهتر شده‌اند و قطعا با هماهنگی بیشتر بین نفرات تیم بازی بی‌نقص‌تری را ارائه خواهند داد. 

جزیده با بیان این مطلب که تیم جواهری گنبد به پیروزی در دیدار با ثامن نیازمند است،‌ گفت: با وجود اینکه در مشهد به مصاف تیم ثامن می‌رویم و این یک بازی خارج از خانه برای ما محسوب می‌شود،‌ اما محکوم به پیروزی در این مسابقه هستیم زیرا وضعیت چندان خوبی در جدول رده‌بندی نداریم و باید برای بهبود آن تلاش کنیم.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد در بیان دلایل تعطیل شدن تمرینات تیمش در هفته‌های اخیر، گفت: به دلیل برخی مشکلات مالی دو جلسه از تمرینات تیم ما کنسل شد. با این حال مدیران باشگاه جلسات لازم را برگزار کردند و توانستند مشکلات تیم را تا حد زیادی کاهش دهند. به همین دلیل بار دیگر تمرینات تیم ما پیگیری شد و خوشبختانه تیم در حال حاضر آمادگی خوبی دارد.

جزیده درباره سطح رقابت‌های لیگ برتر والیبال در دور رفت مسابقات گفت: تیم‌های خوبی در این فصل از مسابقات حضور دارند. هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان مشخص کرد در نهایت چه تیمی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

وی به جوان بودن تیمش اشاره کرد و گفت: تیم من از بازیکنان بسیار جوان و کم‌تجربه‌ای بهره می‌برد که من به تک تک آن‌ها ایمان دارم زیرا شاهد تلاش مضاعفشان هستم. با این حال در برخی از مسابقات همین کم‌تجرگی باعث شد از پیروزی مقابل حریفانمان بازبمانیم. امیدوارم بازیکنانم در نیم فصل دوم با تجربه‌تر عمل کنند و در دقایق حساس این دیدار بتوانند بازی را کنترل کنند.

سرمربی تیم جواهری گنبد درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران مبنی بر آزاد اعلام شدن سه بازیکن این تیم گفت: این بازیکنان به عدم پرداخت مبالغی از قرارداد خود معترض بودند و کمیته انضباطی هم یک رأی براساس قانون صادر کرد. این بازیکنان می‌توانند با هر تیمی که خودشان دوست دارند وارد مذاکره شوند. 

جزیده با اشاره به این که عدم حضور این بازیکنان بدون شک تاثیری در روند تیمش نخواهد گذاشت، تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی در تیم جواهری حضور دارند که می‌توانند جای خالی این سه بازیکن را پر کنند و من از این بابت هیچ گونه نگرانی‌ای ندارم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار