هفته دوزادهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور و هفته نخست از دور رفت این مسابقات، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در تهران، ورامین، مشهد، زاهدان و بندرعباس پیگیری شد.

پیکان صدرنشین ماند/ ارومیه بازنده جدال حساس تهران شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته دوزادهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور و هفته نخست از دور رفت این مسابقات، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در تهران، ورامین، مشهد، زاهدان و بندرعباس پیگیری شد.

دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها که نخستین دیدار دور برگشت مسابقات هم بود را در خانه والیبال مقابل هم برگزار کردند. این دیدار که جدال بین تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی بود در نهایت با برتری تیم بانک سرمایه به پایان رسید. 

شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 17 و25  بر23 حریف خود را شکست دادند و برنده این دیدار حساس شدند. تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار رفت دو تیم موفق شده بود بانک سرمایه را شکست دهد. بانک سرمایه با این برد 30 امتیازی شد و رتبه دوم جدول رده‌بندی را از شهرداری ارومیه گرفت.

در دیگر دیدار این هفته تیم صدرنشین پیکان تهران در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی این شهر رفت و موفق شد در پایان با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را از پیش رو بردارد و نتیجه دیدار رفت دو تیم را بار دیگر تکرار کند. پیکانی‌ها با این نتیجه در صدر جدول مسابقات باقی ماندند. شاگردان پیمان اکبری به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 13 میزبان خود را مغلوب کردند.

تیم کاله مازندران هم در دیداری آسان به مصاف تیم بحران‌زده گوهر کویر زاهدان رفت و در پایان با نتیچه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد. این تیم در سه ست پیاپی با نتایچ 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 21 گوهر کویر را شکست داد و هفده امتیازی شد. گوهر کویر هم با این نتیجه در قعر جدول باقی ماند. دیدار رفت این دو تیم هم با همین نتیجه پیگیری شده بود.

ثامن الحجج خراسان هم این هفته در مشهد پذیرای تیم جواهری گنبد بود. ثامنی ها که دیدار رفت دو تیم را به حریف خود در گنبد واگذار کرده بودند، در مشهد باخت قبلی خود به این تیم را جبران کردند و 3 بر یک از سد حریف خود عبور کردند. شاگردان جبار قوچان نژاد با این پیروزی خانگی 21 امتیازی شدند. 
تیم سایپا تهران هم در نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها از ساعت 15 به مصاف شهرداری تبریز رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر برنده این دیدار شد. سایپایی‌ها در دیدار رفت دو تیم حریفشان را در تبریز با نتیجه 3 بر 2 شکست داده  بودند.

**نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا 3 – شهرداری تبریز صفر
آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر – پیکان تهران 3
بانک سرمایه 3 – شهرداری ارومیه یک
ثامن الحجج خراسان 3 – بازرگانی جواهری گنبد یک
گوهر کویر زاهدان صفر – کاله مازندران 3

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار