سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: داور مسابقه می‌توانست با برخورد قاطع‌تر از ابتدای بازی شرایط بهتری در مسابقه حاکم کند تا این دیدار کنترل شده پیش برود.

مصطفی کارخانه در پایان دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران که منجر به پیروزی 3 بر یک تیمش برابر حریف شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خوشبختانه تیم ما در این دیدار از لحاظ فنی نمایش خوبی ارائه کرد و توانست با پیروزی برابر تیم قدرتمندی مانند پیکان، صدرنشینی رقابت‌ها لیگ را از آن خود کند.

وی درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار گفت: متاسفانه بازیکنان پیکان از همان ابتدا به دنبال تنش و حاشیه‌سازی بودند. به خصوص پاسور این تیم که همه کاملا به شیوه رفتاری او و حواشی سابق این بازیکن آشنا هستند.

کارخانه درباره رفتار کاپیتان تیمش در پایان این دیدار و برخورد فیزیکی این بازیکن با ورمیلیو،‌اظهار داشت: من به هیچ عنوان رفتار مهدوی را تایید نمی‌کنم. اما بیایید منصف باشیم. اگر یک نفر به خانواده شما فحش بدهد شما چه عکس‌العملی نشان می‌دهید. بازیکنان هم آدم هستند و عصبانی می‌شوند. قطعا رفتار مهدوی هم بی دلیل نبوده است. با این حال او می‌توانست با تجربه‌تر و صبورانه‌تر برخورد کند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره نحوه قضاوت این مسابقه،‌خاطرنشان کرد: من به خوبی می‌دانستم که حساسیت این دیدار بسیار بالا است. بازیکنان هر دو تیم ملی‌پوش هستند و این شرایط را سخت‌تر ‌می‌کند. فکر می‌کنم اگر داور این دیدار از همان ابتدا اقدام به استفاده از کارت می‌کرد بازیکنان کمی کنترل‌شده‌تر رفتار می‌کردند.

کارخانه در پایان اضافه کرد: این رفتارهای ناشایست زیبنده والیبال نیست، والیبال این روزها هواداران زیادی دارد و خیلی از جوانان و نوجوانان این کشور بازیکنان والیبال را الگوی خود قرار می‌دهند. حیف است که این رشته با موفقیت‌ و محبوبیت زیادی که بدست آورده است به خاطر برخی مسائل بی اهمیت وارد حاشیه شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار