ارومیه؛

ایجاد فرصت شغلی برای بیش از 22 هزار نفر در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه 1140 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان وجود دارد از اشتغال بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مسعود مهدیزاده مقدم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 1800 قرارداد واگذاری زمین توسط این شرکت منعقد شده است، گفت: براساس این تعداد قرارداد 604 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 35 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد، تصریح کرد: از این میان 21 شهرک صنعتی ، 13 ناحیه صنعتی و 1 منطقه ویژه اقتصادی می باشد که 18 شهرک و 4 ناحیه صنعتی در حال بهره برداری می باشند.

مهدیزاده در ادامه افزود: 4 شهرک صنعتی استان در منطقه آزاد تجاری ماکو قرار گرفته اند که می توانند از مزایای مناطق آزاد برخوردار شوند و همچنین شهرک کانی غیر فلزی خوی تنها شهرک تخصصی استان محسوب می شود که از موقیعت خاص و پتانسیل بالایی نیز برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 تصفیه خانه فاضلاب در سطح شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است و 2 تصفیه خانه فاضلاب نیز در حال طراحی است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه نیز در سالجاری به بهره برداری برسد.

مهدیزاده در ادامه تصریح کرد: 7 خودروی آتش نشانی نیز در شرکت شهرک های صنعتی تهیه و جهت بهره برداری در اختیار شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.