هشت هزار مدرسه کشور مشمول اجرای طرح تعالی مدیریت شدند.

اجرای طرح تعالی مدیریت در هشت هزار مدرسه کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در همایش طرح تعالی مدیریت در اراک گفت: این طرح از سال گذشته در پنج هزار و 900 مدرسه کشور آغاز شده و امسال نیز دو هزار و 100 مدرسه دیگر مشمول اجرای این طرح شدند.

محبی افزود: بیش از 15 هزار نفر نیز در قالب گروه های مشاور و ناظر در نقاط مختلف کشور، آموزش های اولیه طرح تعالی مدیریت را فرا گرفتند.

او گفت : در این طرح با بررسی سرفصل های آموزشی تلاش می شود هویت متعالی در دانش آموزان شکل گیرد و دانش آموز، در کنار آموزش های علمی به مهارت های شغلی، انسانی و فردی نیز مسلط شود تا در آینده بتواند موقعیت اشتغال مناسب داشته باشد.

محبی توضیح داد: تقویت فرهنگ کار گروهی و مشارکتی، خلاقیت و نوآوری، بهره گیری از پژوهش و در نهایت تاکید بر اخلاق و ارتباطات انسانی مهمترین شاخصه های این طرح است.

مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآوری کرد: تا پایان سال 1398 همه مدارس کشور بر اساس طرح تعالی مدیریت ، اداره خواهد شد.

بیش از دو هزار 269 مدرسه در نقاط مختلف استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد 57 مدرسه بر اساس شاخصه های تعالی مدیریت فعالیت می کنند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: اراک ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.