مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در آستانه انتخابات ۱۰ پایگاه جدید خبری در استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات ۱۰ پایگاه خبری جدید راه ان دازی شده که در کنار سایر رسانه های مکتوب و مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

علیرضایی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ جلسه ستاد انتخابات در استان برگزار شده که تمام اخبار آن منعکس شد و ۲۰۰ مطلب انتخاباتی هم در سایت استانداری منتشر شده است.

وی بیان کرد: ۱۵ درصد اخبار استانداری قزوین در ماههای اخیر مربوط به انتخابات است و در یک ماهه اخیر میزان بازدید از سایت استانداری هم سه برابر شده و روزانه به شش هزار نفر هم افزایش یافته است.

علیرضایی اظهارداشت: این استقبال مسئولیت ما را دو چندان می کند وامیدواریم با همکاری رسانه های گروهی استان بتوانیم به خوبی اطلاع رسانی کرده و مردم را در جریان فعالیت ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: باید با کمک همه مسئولان و رسانه ها زمینه رقابتی سالم و قانونمند را فراهم کنیم تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از رسانه ها انتظار داریم به شایعات و به شنیده ها توجه نکرده و آمار رسمی را ستاد انتخابات استان دریافت کنند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.