تبریز؛

پیروزی قاطعانه بلندقامتان شهرداری تبریز مقابل ثامن الحجج مشهد

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست ثامن الحجج خراسان در سالن مهران مشهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هفته یازدهم و پایانی دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امروز یکشنبه با شش دیدار پیگیری شد.

شهرداری تبریز در چهارمین دیدار این هفته لیگ برتر موفق به شکست سه بر صفر ثامن الحجج خراسان شد تا تعداد پیروزی های خود را به عدد شش برساند.

شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن الحجج خراسان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب میهمان خود شدند تا پنجمین شکست نیم فصل خود را تجربه کنند.

تیم ثامن الحجج خراسان در حالی در سالن مهران مشهد میزبان تبریزی ها بود که به دلیل رفتارهای تماشاگرانش مسابقه و اعتراض به داور مسابقه ، این دیدار به مدت سه دقیقه متوقف شد.

امیر حسینی بازیکن ثامن در این دیدار از داور اول کارت زرد دریافت کرد و تیم ثامن نیز کارت قرمز دریافت کرد و یک امتیاز به شهرداری تبریز داده شد.

این مسابقه ۱۲۰۰ تماشاگر داشت و به  مدت ۱۴۵ دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده، مهرداد شوشتری و محمد حسین شفقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

بررسی نتایج تیم والیبال شهرداری تبریز در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال نشان می‌دهد این تیم عملکرد زضایت بخشی را تا به امروز در این رقابت‌ها داشته است.

تیم والیبال شهرداری تبریز نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال را با برد خاتمه داد و در مجموع 11 بازی، 6 پیروزی و 5 شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

شکست‌های شهرداری تبریز در نیم فصل نخست مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه، پیکان تهران، سایپا البرز، بانک سرمایه و کاله آمل رقم خورد و در مقابل این تیم در برابر تیم‌های آرمان اردکان، متین ورامین، شهرداری زاهدان، جواهری گنبد، آلومینیوم هرمزگان و ثامن مشهد به برتری رسید.

تبریزیها که با هدایت عادل بناکار در فصل گذشته برای اولین بار در جایگاه سوم لیگ ایستادند، در این فصل هم با همان کادر فنی پا به مسابقات گذاشتند و شهرداری تبریز همچون اکثر تیم‌های لیگ برتری کمی با مشکل مالی دست و پنجه نرم کرد ولی تبریزی‌ها در کل نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری از لحاظ مالی وضعیت مناسب‌تری داشتند.

با بررسی باخت‌های شهرداری تبریز می‌توان گفت که در شکست مقابل سایپا، نبود بازیکنان خارجی تاثیرگذار بود و در شکست مقابل پیکان در آن ماراتن والیبال نیز اشتباهات مکرر داوری منجر به دومین شکست تبریزی‌ها شد.

باخت مقابل ارومیه و کاله هم در حالی بدست آمد که بناکار از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت و تبریزی‌ها مقابل تیم کهکشانی بانک سرمایه هم آخرین شکست نیم فصل نخست را تجربه کردند.

اما این چند شکست زبان انتقاد منتقدان را باز کرده بود و شروع به انتقاد از عادل بناکار کرده بودند. منتقدانی که بیشتر منافع خود را می‌طلبند تا منافع تیم شهرداری تبریز را در نظر بگیرند. منتقدانی که کارنامه آنها برای جامعه والیبال آذربایجان مشخص است.

برخی‌ از این منتقدان تهران نشین هستند و منتظر بازی امروز بودند تا شاگردان بناکار شکستی دیگر را تجربه کنند و فریاد انتقاد خود را بلندتر کنند ولی بناکار و تیم والیبال شهرداری تبریز در بازی حساس امروز مقابل تیم ثامن الحجج خراسان با برتری قاطعانه خود پاسخ محکمی به آنها دادند.

در پایان لازم به ذکر است؛ هر چند نتایج تیم تبریز در حد انتظارات - انتظاراتی که با کسب عنوان سومی بالا رفته است- نبود اما قطع یقین تبریزی‌ها در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب خواهند کرد و امید می‌رود عادل بناکار که بیشتر از حمایت در این روزها تخریب می‌شود با عملکرد درخشان تیمش بار دیگر تیم شهرداری تبریز را روی سکو ببرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.