تبریز؛

افزایش اعتبار ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از افزایش اعتبار ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حاجی زاده در آستانه تدوین بودجه سال ۹۵ شهرداری تبریز، به جلسه برگزار شده پیرامون بررسی عملکرد سازمان ورزش شهرداری در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اشاره و اظهار کرد: در این جلسه با رویکرد تعدیل تیم های قهرمانی مورد حمایت سازمان ورزش شهرداری تبریز در سال آینده موافقت و مقرر شد هیات مدیره این سازمان میزان اعتبارات تخصیصی به ورزش همگانی را افزایش دهد.

وی افزود: در همین راستا برگزاری همایش های ورزش همگانی در رشته های متنوع تر، به صورت محله محور و با توزیع بسته های فرهنگی و تغذیه ای سالم در سال ۹۵ تداوم خواهد یافت.

حاجی زاده با یادآوری مصوبه دیگر این جلسه گفت: در راستای توجه بیشتر به ورزش همگانی، همچنین مقرر شد که حقوق و مزایای کارکنان سازمان ورزش شهرداری تبریز از اعتبارات شهرداری مرکز تامین و منابع درآمدی این سازمان صرفاً در جهت توسعه ورزش همگانی هزینه شود.

وی با اشاره به تعیین عدم افزایش اعتبارات هزینه ای و درآمدی سازمان ورزش شهرداری تبریز در بودجه سال آینده، افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر کمک و حمایت مالی از هیات های ورزشی در سال آینده نیز پابرجا بوده و حتی توسعه خواهد داشت ضمن اینکه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر عدم تحقق و تخصیص کمک به هیات های ورزشی در لایحه بودجه سال جاری را از شهرداری منطقه یک تبریز پیگیری می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی تبریز اضافه کرد: به موجب بند دیگری از مصوبات جلسه مزبور، نرخ خدمات اماکن و سالن های ورزشی شهرداری این کلانشهر در سال ۹۵ افزایش پیدا نخواهد کرد.

وی همچنین گزارش معاون عمرانی شهرداری تبریز در جلسه یاد شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: به منظور توزیع عادلانه امکانات و سرانه فضاهای ورزشی در مناطق ۱۲ گانه شهرداری تبریز و نیز رعایت نظام نامه پیوست فرهنگی طرح های عمرانی، معاونت عمرانی شهرداری از سال آینده مکان یابی، تهیه پلان و نقشه اماکن و سالن‌های ورزشی جدیدالاحداث را با هماهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان ورزش شهرداری انجام خواهد داد.

به گفته حاجی زاده، بودجه طرح های عمران ورزشی مناطق ۱۲ گانه شهرداری تبریز از سال آینده مجزا از اعتبارات سازمان ورزش شهرداری لحاظ و محاسبه می شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.