سخنگوی حزب کارگزاران نسبت به احساسی بودن بیش از حد دانشجویان جنبش های دانشجویی و بی برنامگی آن ها انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین مرعشی امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو با عنوان ایستگاه آذر در دانشکده علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دانشگاه باید آگاه به موضوعات کشور و به دنبال نتیجه در کشور باشد باید جنبش‌های دانشجویی عمیق‌تر فکر کنند، دانشجویان می‌توانند موضوعات زیادی را پی بگیرند و به نظر من احساسی‌ بودن بیش از حد دانشجویان جنبش‌های دانشجویی و بدون برنامگی انتقاد وارده به دانشجویان است.

وی افزود: نمی‌توان همه تحولات دانشگاهی را از دانشجویان انتظار داشت و باید با تکیه بر واقع‌گرایی به دنبال پیشرفت کشور باشیم.

سخنگوی حزب کارگزاران ادامه داد: اتفاق معجزه گونه‌ای کشور را در سال 1392 از مسیرهای وحشتناک و غلط نجات داد و در واقع کشور در نقطه‌ای بود که یا باید تسلیم می‌شدیم یا باید خسارات زیادی را متحمل می‌شدیم.

مرعشی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز بدون داشتن روابط خوب، اتفاقی در کشور رخ نمی‌دهد تاجایی که در حال حاضر رشد اقتصادی در شرایط نامطلوبی قرار گرفته و سهم ایران از تولید ناخالص جهان از 1.6 دهم درصد به 54 صدم درصد رسیده و این به معنای از دست دادن موقعیت‌ها است.

وی افزود: امروز ترکیه بدون اینکه انرژی نفتی داشته باشد حجم تجارتش دو برابر ایران است، حجم اقتصاد امارات نیز با 5 میلیون نفر جمعیت معادل حجم اقتصاد ایران است بنابراین این شأن شیعه و اسلام، نظام اسلامی و ولایت‌فقیه نیست، چراکه هر کسی از هر زاویه‌ای که ایران را دوست دارد یک فرد ملی‌گرا و مذهبی است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه مجموعه اصلاح‌طلبان و دولت با نگاه آرمانی و ارزشی به موضوعات نگاه می‌کنند، گفت: ما به مجلس نیاز داریم تا برنامه‌هایمان تکمیل شود تا این خط اصلاح‌گرایی در کشور ادامه یابد و این امر کمک می‌کند تا بتوانیم با مشکلات و عقب‌ماندگی‌های فاحشی که با آن مواجه هستیم، مقابله کنیم.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: انتخابات ، حزب ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.