مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به استقرار بخش صدور ویزا در فرودگاه تبریز، افزود: استقرار این بخش و به عبارتی تسهیل امور توانسته باعث جذب گردشگران بسیاری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صفایی در نشست تسهیل صدور روادید برای گردشگران و مسافران خارجی ، گفت: فرودگاه‌ها جزو زیرساخت‌ها محسوب می‌شوند و هر چه فرودگاه‌ها مجهزتر و پیشرفته‌تر باشند به سمت بین‌المللی‌تر شدن پیش می‌روند و 100 درصد با ایجاد شرایط بهتر سرمایه‌گذاران بیشتری را می‌توان جذب کرد.

صفایی با بیان اینکه همه باید خود را برای شرایط پس از تحریم آماده کنیم، اظهار داشت: فرودگاه‌ها نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند و جزو دستگاه‌هایی هستند که بر روی این مسئله کار می‌کنند و کارگروهی نیز در این رابطه تشکیل شده است.

صفایی در ادامه با اشاره به استقرار بخش صدور ویزا در فرودگاه تبریز، افزود: استقرار این بخش و به عبارتی تسهیل امور توانسته باعث جذب گردشگران بسیاری شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه فرودگاه‌ها معروف به هفتاد و دو ملت هستند، گفت: ارگان‌های مختلفی در کنار هم با همدلی و همکاری فعالیت می‌کنند و تلاش دارند تا خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش همه ارگان‌ها هر دو ماه یک بار کارگروه تسهیل خدمات فرودگاهی برای رفع مشکلات و تسهیل خدمات برگزار می‌شود و تاکنون مشکل خاصی نداشته‌‌ایم.
 
انتهای پبام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.