نماینده‌ مردم شهریار و ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران اعتبارات ویژه‌ای برای طرح‌ها تعریف شده که تعیین اعتبار 90 میلیارد تومانی برای 2 بیمارستان قدس و ملارد از نمونه‌های آن‌ها به شمار می‌رود.

گروسی: تعیین اعتبار 90 میلیارد تومانی برای بیمارستان‌های قدس و ملارد
حسین گروسی نماینده مردم شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضعف جدی شهرستان‌ها غرب استان تهران و به خصوص قدس و ملارد در عرصه زیرساخت‌های درمانی اظهار کرد: همواره در طول سالیان گذشته موضوع امکانات درمانی از مطالبات اصلی مردم شریف این مناطق بوده که در فواصل مختلف از سوی مردم و مسئولان ذیربط در این شهرستان‌ها مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پس از حضور رئیس جمهور در این شهرستان‌ها تدابیر ویژه‌ای برای تأمین زیرساخت‌های این حوزه مد نظر قرار گرفت و با عنایت ویژه‌ی رئیس دولت اعتبارات مطلوبی برای پروژه‌های مرتبط این عرصه تعیین شده است.

گروسی گفت: با رئیس بودجه‌ای که برای طرح‌های فوق در نظر گرفته شده نگرانی خاصی از بابت اعتبارات وجود ندارد و پیرو برنامه‌ریزی‌های طراحی شده مقرر است تا پایان سال آینده پروژه‌های اشاره شده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در مجموع 90 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد مرکز درمانی قدس و ملارد (هر کدام 45 میلیارد تومان) در نظر گرفته شده است که با تخصیص و تدبیر آن افق نویدبخش و روشنی برای خورده درمانی مناطق مذکور پیش‌بینی می‌شود

گروسی یادآور شد: بیمارستان امام خمینی ره شهریار نیز از دیگر طرح‌های مد نظر دولت است که قریب به 20 سال در بن‌بست قرار گرفته بود با وجود گذشت 2 دهه از کلنگ‌زنی آن همچنان در رکود و سکون بود که درحال حاضر عملیات احداث این طرح نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام / 

برچسب ها: اعتبار ، قدس ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار