مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت :متاسفانه مسئولان کرمانشاه بجز اداره ورزش و جوانان هیچگونه کمکی به تیم بعثت کرمانشاه نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛ حسنی گفت: خوشبختانه در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته 2 نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و در بازی گذشته خود نیز توانستیم تیم کارون اهواز را در شهر اهواز با 2 گل شکست دهیم.

افشین حسنی بیان داشت: در نیم فصل دوم با تیم‌های بالای جدول در کرمانشاه بازی داریم که با شکست آن‌ها در این بازی‌های خانگی به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود می‌کنیم.

وی با تاکید بر عدم حمایت مسئولان از تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: برای بازی به هر شهری که سفر می‌کنیم مسئولین آن استان اعم از استاندار، فرماندار، شهردار و ... در مسابقات در کنار تیم‌های شهر خودشان هستند، اما متاسفانه در کرمانشاه این مسئولین هیچ حمایتی از تیم بومی بعثت کرمانشاه نمی‌کنند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: هواداران کرمانشاهی در این مدت حداکثر حمایت را از تیم ما داشته‌اندخصوصا در بازی اخیر تیم امید بعثت مقابل امید شهرداری اردبیل که فراتر از حد انتظار در مسابقه حاضر شدند و تیم بعثت را تا پایان بازی تشویق کردند وهمچنین از اصحاب رسانه که در این مدت از تیم بعثت کرمانشاه حمایت کرده‌اند و اخبار این باشگاه را به خوبی پوشش داده‌اند، تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.