معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: دو تشکل به نام های جنبش عدالت خواه دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) از شورای نظارت دانشگاه مجوز فعالیت گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فریبرز نیکدل افزود: در سالهای گذشته دانشگاه یاسوج با دو تشکل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل فعالیت می کرد ولی هم اکنون تعداد آنها به چهار تشکل افزایش یافت.

دکتر نیکدل بیان کرد: کانون ها مختلف دانشجویی در حوزه ها متنوع در دانشگاه فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی اظهار کرد: تعداد 25 انجمن علمی دانشجویی و چند انجمن بین رشته ای نیز در دانشگاه یاسوج فعال هستند.

این مسئول دانشگاهی به کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی اشاره کرد و بیان داشت: در سال 93 بیش از 50 کرسی آزاداندیشی ونظریه پردازی در دانشگاه برگزار شد که ماهیت آنها دانشجویی و همه مراحل آن از سوی تشکل ها و انجمن های دانشجویی انجام گرفت.

وی به آئین نامه کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کرسی ها از سوی دانشگاه تسهیل شده و ما نیز از برنامه تشکل ها استقبال می کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با ابراز اینکه پویایی و نشاط دانشگاه در گرو وجود فضای آرام و با ثبات است اظهار داشت: فضای دانشگاه باز و آزاد است و همه دانشجویان با سلایق مختلف می توانند در این فضا برنامه های خود را برگزار کنند.

وی از دانشجویان خواست در راستای بررسی تخصصی موضوعات مختلف جامعه در کرسی های آزاد اندیشی عمل کنند تا فضای بحث و گفتگو در دانشگاه و در بین دانشجویان گسترش یابد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: مجوز ، فعالیت ، تشکل ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.