5 شهرک صنعتی جديد در مازندران به شبكه گاز متصل می شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در بازديد از پروژه گازرسانی شهرك صنعتی بابلسر گفت : عمليـات گازرسانی به 5 شهرك صنعتی فاقد گاز استان ، درحال اجرا است و روند اجرايی اين پروژه ها از پيشرفت فيـزيكی مناسبی نيز برخوردار است .

سيد مصطفی موسوی افزود: درحال حاضر 23 شهرك و ناحيه صنعتی به شبكه گاز متصل هستند و از نعمت و مزايای گاز طبيعی بهره مند هستند.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران یادآور شد: گازرسانی به شهركهای صنعتی تأثير بسزايی در رونق صنايع كوچك ، كسب و كار و افزايش توليد دارد.

وی تصريح كرد: استفاده از سوخت پاك بويژه گاز ، تأثير فراوانی در كاهش آلودگی هوا ، تقليل قيمت تمام شده محصول توليدی دارد.

موسوی خاطرنشان كرد : براي گازرسانی به شهركهای صنعتی بابلسر ، درونكلا ، مرزن آباد چالوس و فاز2 بهشهر و شورمست سوادكوه ، تاكنون مبلغ 16500 ميليون ريال هزينه شده است .

به گفته وی؛ در شهرک صنعتي امامزاده عبداله آمل نيز ، برای رفع نواقص گاز در اين شهرك صنعتی نيز 720 ميليون ريال هزينه شده است.

موسوی با اشاره به اجراي پروژه های عمرانی در شهركها و نواحی صنعتی افزود : با اجرا و تكميل پروژه های عمرانی و زيرساختهای مناسب ، شاهد رشد بالندگی و شكوفايی صنعت و توليد استان خواهيم بود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، شهرک ، صنعتی ، گاز ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.