7 علوی تبار شهيد، فردا و شنبه درمازندران تشييع می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار بابائی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شهيدان مدافع حرم،‌ علی مرادخانی از تنکابن، مصطفی شيخ‌الاسلامی از چالوس، روح‌الله صحرايی از آمل و عبدالرحيم فيروزآبادی از نکا از شهدای مدافع حرم، فردا همزمان با سالروز رحلت پيامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تشييع می شوند.

جانشين حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس مازندران هم گفت: پيکر پاک شهيدان علی‌اصغر گرجی‌نسب و حميدرضا راعی‌مکاري از شهدای گمنام شناسايی شده، فردا همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ساری و شهيد سيدحسين عباس‌زاده شنبه در سالروز شهادت امام رضا(ع) در فريدونکنارتشييع خواهند شد.

سرهنگ يداله پور افزود: شهيد گرجی نسب از سربازان لشگر 77 خراسان که سال 62 در منطقه عملياتی پيرانشهر و شهيد راعی مکاری از سربازان نيروی انتظامی که سال 65 در منطقه حاج عمران به فيض شهادت رسيدند، ساعت 9 و نيم فردا از مسجد جامع تا ميدان شهدای ساری تشييع و پيکر شهيد راعی در آرامگاه ملامجد الدين و شهيد گرجی نسب در ميانرود اين شهرستان آرام می گيرند.

به گفته وی شهيد عباس زاده از سربازان لشگر 23 تکاور نيروی زمينی ارتش که سال 64 درمنطقه حاج عمران شربت شهادت نوشيد 9 صبح شنبه در فريدونکنار تشييع و خاکسپاری می شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، تشییع ، شهید ، شنبه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.