بیش از 500 نفر در مرحله مقدماتی جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه مازندران ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ثبت نام بیش از 500 نفر در مرحله مقدماتی جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان مازندران خبر داد.

ابوعلی مهدی زاده آری افزود: در راستای اجرای ماده 195 قانون کار موضوع تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور و تحقق یافتن بند 4 اصل سوم قانون اساسی تقویت روح بررسی و تتبع و ابتکار در تمام زمینه های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی هر ساله پیگیر برگزاری جشنواره های امتنان هستیم و در سال جاری بیش از 500 نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به شاخص های انتخاب کارگران و گروههای کار نمونه، افزود: ایجاد ارزش از طریق ارائه شیوه های نوین در کار یا اختراع، ابتکار، اصلاح و تکمیل و راه اندازی سیستم ها و تجهیزات، ایجاد ارزش از طریق ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره وری راندمان تولید یا کاهش ضایعات، ایجاد ارزش از طریق رعایت حقوق مشتریان از شاخص های مهم است.

به گفته وی؛ امیدواریم با تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور بتوانیم به سمت رویکرد نوین در عرصه های نو آوری، خلاقیت، کارآفرینی، کار جمعی و پژوهش محوری با تاکید بر الگو سازی چهره های ماندگار کار و مفاخر جامعه کار وتولید برای نسل جوان، برویم.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.